بنا بر گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان پس از ترک شرکت، درخواست کردند که نام‌ها از بازی درمانی حذف شوند

مایک ویلسون، یکی از بنیانگذاران Devolver، به طور علنی از DeepWell DTx، یک ناشر و توسعه دهنده بازی که او در سال 2022 برای کشف بازی های درمانی پزشکی تأسیس کرد، فاصله گرفته است. در یک پست اخیر در لینکدین، ویلسون گفت که او هیچ ارتباطی با بازی تازه منتشر شده DeepWell ندارد و گفت که توسعه دهندگان دیگر نیز درخواست کرده اند که نام آنها از پروژه حذف شود.

ویلسون در لینکدین گفت: امروز خود را موظف می دانم که به دوستانم در این صنعت اطلاع دهم که در پایان سال 2023 از DeepWell خارج می شوم. “(من) هیچ ارتباطی با بازی ای که امروز در فروشگاه Quest منتشر کردند (که آن را Zengeance نامیدند) ندارم و همکارانم نیز درخواست کردند نام آنها حذف شود.”

اولین بازی DeepWell، Zengence (که در پست Wilson اشتباه نوشته شده بود) هفته گذشته در فروشگاه Meta Quest منتشر شد. بازی از تنفس به عنوان ورودی استفاده می‌کند و بازیکنان باید برای تسلط بر عنوان اکشن روی میکروفون زمزمه کنند. توضیح می‌گوید: «Zengence یک بازی معمولی مدیتیشن یا تناسب اندام شما نیست. “این سلامت روانی مثبت با دریچه گاز است.”

مشخص نیست که چرا ویلسون پس از انتشار Zengence تصمیم گرفت از شرکت فاصله بگیرد و تاکنون هیچ یک از همکاران ذکر شده در پست او نظرات خود را اضافه نکرده اند. ویلسون پیام خود را به پایان می‌رساند: «من هنوز امید زیادی به قدرت بازی‌ها و سایر رسانه‌های دیجیتال برای سودمندی مردم دارم، اما راهی برای دستیابی به آن در این تجارت نمی‌بینم.

بخوانید  Kingdom of the Planet of the Apes تاریخ انتشار خود را برای جلوگیری از Furiosa تغییر می دهد

در جای دیگری در لینکدین، سابقه استخدام ویلسون کمی جزئیات بیشتری در مورد خروج او از دیپ ول ارائه می دهد. در این مدخل آمده است: “من در ژانویه 2024 شرکت را ترک کردم تا دوباره روی ایجاد محتوای مفید تمرکز کنم، در حالی که DeepWell بر روی تایید IP و SDK خود توسط FDA و در اختیار شرکای توسعه دهنده و ناشران علاقه مند در سراسر جهان تمرکز می کند.”

با توجه به لینکدین خود، ویلسون هنوز به طور فعال در رسانه های دارویی شرکت می کند، پروژه ای که او در طول زمان خود در DeepWell آغاز کرد و هدف آن کشف استفاده از رسانه های دیجیتال برای حمایت از سلامت روان است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر