ساراندوس گفت، قرار دادن پیاز شیشه ای در سینماها به افزایش تقاضا برای اکران نتفلیکس کمک کرد و یک حرکت بازاریابی موفق بود.
رید هستینگز، بنیانگذار نتفلیکس، گفت که قرار دادن پیاز شیشه ای در سینماها صرفا یک «تاکتیک تبلیغاتی» برای کمک به مشارکت و اشتراک نتفلیکس است. هاستینگز گفت: “ما در تلاش برای ایجاد یک تجارت تئاتر نیستیم.” طبق مهلت مقرر
ساراندوس در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه ابتدا آن را به صورت نمایشی اکران کرده پشیمان است، گفت: «من از تمام جنبه های اکران پیاز شیشه ای هیجان زده هستم. “فکر میکنم آنچه دیدید بسیار هیجانانگیز بود. ما با این اکران نمایشی سر و صدای زیادی ایجاد کردیم و تعداد زیادی تقاضا و آن تقاضایی که در سرویس اشتراک خود برآورده کردیم ایجاد کردیم.”
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
در دیگر اخبار نتفلیکس، هاستینگز از سمت مدیرعاملی کناره گیری می کند و رئیس اجرایی نتفلیکس می شود. در مورد سری Knives Out، ریان جانسون برای سومین فیلم Knives Out باز می گردد.