میراث سزار در ویدیوی جدید Kingdom of the Planet of the Apes به نمایش گذاشته شده است

ویدیوی جدیدی برای Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شده است که در آن میراث سزار را می بینیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدید برای قسمت جدید سیاره میمون ها منتشر شده است. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی به تازگی ویدیوی جدیدی را برای Kingdom of the Planet of the Apes منتشر کرده اند که میراث سزار و فرمانروایان جدید زمین را مورد تمسخر قرار می دهند و شامل نقل قولی از سزار در فیلم Rise of the Planet of می شود. میمون‌ها، و او می‌گوید می‌توانید این ویدیو را در زیر تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

وقایع فیلم Kingdom of the Planet of the Apes قرار است نزدیک به 300 سال پس از اتفاقات فیلم جنگ برای سیاره میمون ها رخ دهد و این فیلم شروع حماسه جدیدی در جهان عنوان شده است. از میمون ها سیاره میمون ها. در پادشاهی سیاره میمون ها، گفته می شود که میمون گروه های دیگر را مجبور به ایجاد فناوری انسانی می کند. همانطور که میمون دیگر دستگیری قبیله خود را تماشا می کند، او سفری را برای یافتن آزادی آغاز می کند. زن جوان کلید جست و جوی اولی است، هرچند او برای خودش برنامه دارد.

او مسئولیت کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes را بر عهده دارد وس پلاو کارگردان سه گانه Maze Runner خواهد بود و علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه جدید فیلم Planet of the Apes را نیز خواهد نوشت. جاش فریدمن با سابقه نگارش فیلمنامه جنگ دنیاها، ریک یافا با سابقه نگارش فیلمنامه Rise of the Planet of the Apes و آماندا نقره ای او فیلمنامه دنیای ژوراسیک را نوشته است.

بخوانید  بهترین هدست های ایکس باکس در سال 2023

بازی Kingdom of the Planet of the Apes قرار است در 10 می اکران شود. اوون تیگ، فریا آلن، پیتر میکون، اکا دارویل، کوین دوراند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا وایزمن، لیدیا بکهام، راس ساموئل، دچن لاچمن، ولده آبزگی و ویلیام اچ. مسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر