مارول در فیلم Fantastic Four، جان مالکویچ را انتخاب می کند

Fantastic Four هنوز بیش از یک سال از اکران در سینماها فاصله دارد، اما بازیگران به سرعت در حال جمع شدن هستند. امروز، آخرین بازیگر کهنه کار، جان مالکوویچ است. جزئیات مربوط به نقش مالکوویچ در گزارش اولیه گنجانده نشده بود، اما او شباهت فیزیکی زیادی به فیلیپ مسترز، دشمن قدیمی Fantastic Four، که بیشتر به عنوان استاد عروسکی شناخته می شود، دارد.

ددلاین اولین رسانه ای بود که داستان انتخاب بازیگران مالکوویچ را شکست. سال 2024 چهلمین سالگرد اولین نقش بلند بلند ملکویچ در فیلم مکان‌هایی در قلب است. او در چهار دهه گذشته در فیلم های متعددی ظاهر شده است، از جمله نقش های شرور در Con Air، In the Line of Fire، Dangerous Liaisons و Mindcage. از دیگر فیلم‌های معروف مالکوویچ می‌توان به راهنمای سفر به کهکشان، میدان‌های کشتار و جان مالکوویچ بودن اشاره کرد.

در اوایل سال جاری، پدرو پاسکال به عنوان گزینه مارول برای مستر شگفت انگیز در کنار ونسا کربی در نقش زن نامرئی، جوزف کوین در نقش انسان مشعل و ایبون ماس-باچراخ در نقش The Thing تایید شد. اخیراً جولیا گارنر در نقش Shalla-Bal انتخاب شد که سورفر نقره ای MCU خواهد بود. پل والتر هاوزر نیز برای ایفای نقشی در حال حاضر ناشناخته انتخاب شده است.

کارگردان WandaVision مت Shakman کارگردانی Fantastic Four را بر عهده خواهد داشت که فیلمبرداری آن اواخر امسال آغاز می شود. Fantastic Four در تاریخ 25 جولای 2025 در سینماها اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage در سال ۲۰۲۳