رمان‌های گرافیکی جدید DC فقط 10 دلار قیمت دارند – واچمن، بتمن، سوپرمن و غیره

سفری در پیش دارید، تخمین زده می‌شود که برای لذت بردن از یک کتاب کمیک/رمان گرافیکی کافی باشد. اگرچه حمل یک کتاب شومیز کار سختی نیست، اما ممکن است کمی حجیم باشد و این جایی است که اتفاق می افتد. خط جدید “کامیکس فشرده” وارد می شود. این کتاب‌ها که توسط دی‌سی کامیکس منتشر شده‌اند، جلدهای شومیز 5.5 اینچ در 8.5 اینچ هستند – تقریباً به اندازه یک رمان با جلد شومیز رایج – که از برخی از بهترین و نمادین‌ترین داستان‌های کاتالوگ گسترده ناشر استفاده می‌کنند. کتابخانه

دی سی ابتدا خط کمیک های فشرده را سال گذشته معرفی کرد و اولین سری از رمان های گرافیکی جلد شومیز، Watchmen و Batman: The Court of Owls، سرانجام تا چند هفته دیگر در دسترس خواهند بود. بهتر از همه، قیمت هر کتاب فقط 10 دلار است، بنابراین لازم نیست نگران خم شدن یا پاره شدن صفحات در حال حرکت باشید. هر کتاب برای خوانندگان جدید دوستانه است، زیرا همه آنها داستان های مستقلی را بیان می کنند. همه 10 رمان گرافیکی مجموعه‌های کمیک فشرده DC برای سال 2024 اکنون در آمازون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند.

DC Compact Comics – هر کدام 10 دلار

کمیک فشرده دی سی
کمیک فشرده دی سی

4 ژوئن 2024

2 ژوئیه 2024

6 آگوست 2024

3 سپتامبر 2024

1 اکتبر 2024

سوپرمن آل استار هنوز هم به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین حماسه های سوپرمن در تمام دوران در نظر گرفته می شود و مرد فولادی را در آخرین ماجراجویی های خود پس از قرار گرفتن در معرض مقدار مرگبار تابش خورشیدی دنبال می کند. هنر فرانک کویتلی باورنکردنی است، در حالی که داستان گرانت موریسون پر از اکشن، هیجان و شگفتی است. برای طرفداران Caped Crusader، بتمن: دادگاه جغدها می بیند که هوشیاران در برابر گروه بدنام اجتماعیان فوق ثروتمند و مجریان آنها، تالون ها قرار می گیرند. این خط داستانی بود که دوران جدید 52 بتمن را آغاز کرد و آثار هنری تیز و دقیقی از گرگ کاپولو را به نمایش گذاشت.

بخوانید  Best Nintendo Switch Deals Ahead Of Prime Day 2023

بخش دور توسط NK Jemisin و جمال کمپبل، گرین لنترن تازه کار Sojourner “Jo” Mullein، که از City Enduring، یک کلانشهر عظیم با 20 میلیارد نفر محافظت می کند، در کانون توجه قرار می گیرد. پس از اینکه اولین قتل ثبت شده پس از 500 سال در این شهر عاری از جرم و جنایت اتفاق افتاد، این بر عهده Sojourner است که این معمای علمی تخیلی را حل کند. عبور از ستاره ها به خیابان ها، جوکر نگاهی جدی به دشمن بدنام بتمن است. این داستان کارآگاهی خیابانی که توسط تیم رویایی لی برمجو و برایان آزارلو تهیه شده است، دلقک غیرقابل پیش‌بینی شاهزاده جنایت را در حالی که در گاتهام ویران می‌کند، نشان می‌دهد.

دیگر کمیک های قابل توجه کامپکت شامل چند اثر کلاسیک همیشه سبز هستند، مانند نگهبانان، بتمن: شهو Catwoman: The Catwoman Trail.

دی سی هر ماه دو کمیک فشرده از ژوئن تا اکتبر منتشر می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر