برایان فولر سریال Peacock's Friday The 13th Prequel Series را ترک می کند

جیسون وورهیز از زمان پخش مجدد فیلم جمعه سیزدهم در سال 2009، هیچ کس را روی پرده نکشد. برایان فولر، مجری برنامه اعلام کرده است که سریال پیش درآمد جمعه سیزدهم را که توسط A24 در Peacock ساخته شده بود، ترک کرده است.

فولر در این باره نوشت: «اقتباس از ترس کلاسیک چیزی است که من در آن تجربه دارم ایکس. “این نمایش ها نیاز به دیدی دارد که باعث ارتقا و دگرگونی شود، در حالی که انتظارات مخاطب را برآورده می کند، که یک تلاش بلندپروازانه و مخاطره آمیز است. این کار به مردم نیاز دارد که با من همراه شوند. وقتی کار می کند، مانند هانیبال، نتایج می تواند قدرتمند باشد. برای داستان‌نویسان و مخاطبان، من و همکارم، جیم دنجر گری، توانستیم با وجود چالش‌هایی که با آن مواجه بودیم، به انجام برسانیم.

فولر ادامه داد: به دلایلی خارج از کنترل ما، A24 مسیر متفاوتی را با مواد انتخاب کرده است. “ما امیدواریم محصول نهایی چیزی باشد که طرفداران در سراسر جهان در روز جمعه سیزدهم از آن لذت ببرند.”

خروج فولر از سریال ابتدا توسط خبرنامه InSneider گزارش شد، اما Variety خاطرنشان می‌کند که سری پیش‌درآمد جمعه سیزدهم همچنان در Peacock ادامه دارد و جست‌وجو برای یک شورانر جدید آغاز شده است.

فیلم اصلی جمعه سیزدهم در سال 1980 اکران شد و با بازی مادر جیسون، پاملا وورهیس، در نقش قاتلی که به دنبال انتقام پسر متوفی خود بود، بازی کرد. فولر قبلا گفته بود که جیسون در سریال پیش درآمد بازی می کرد. اما در حالی که سریال با یک مجری متفاوت، مسیر خلاقانه جدیدی را در پیش گرفته است، مشخص نیست که آیا این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر.

بخوانید  Ratchet and Clank: Rift Apart برای رایانه شخصی منتشر می شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر