بهترین هدست های ایکس باکس در سال 2023

Xbox Series X|S از چندین پیشرفت عالی فناوری صوتی، از جمله Windows Sonic Spatial Sound، Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی می‌کند. جای تعجب نیست که بسیاری از هدست های موجود در این لیست از این فناوری ها بهره می برند.

هنگامی که در مورد بازی های Xbox Series X|S صحبت می شود، بیشتر توجه به جلوه های بصری و عملکرد است. اما بازی ها و سخت افزارها در زمینه کلیدی دیگری نیز پیشرفت کرده اند: صدا. تلویزیون 4K شما می‌تواند تا حد زیادی این پیشرفت‌های بصری را به نمایش بگذارد، اما به درخشش صدا کمکی نمی‌کند مگر اینکه نوار صوتی یا سیستم بلندگوی سطح بالا روی پایه خود داشته باشید. سرگرمی. برای افزایش واقعی غوطه وری بدون صرف هزینه گزاف برای سیستم بلندگو، می توانید از یک هدست اختصاصی Xbox استفاده کنید. بسیاری از بازی ها حتی استفاده از هدفون را برای تجربه صوتی ایده آل توصیه می کنند. در سال 2023، مجموعه ای از هدست های بازی عالی برای Xbox وجود دارد که ارزش بررسی دارند. ما بهترین هدست های Xbox را گردآوری کرده ایم.

برای توصیه‌های بیشتر ایکس‌باکس، حتماً فهرست ما از بهترین کنترل‌کننده‌های Xbox را بررسی کنید. و اگر به دنبال ارتقای تنظیمات خود هستید، ما همچنین مجموعه‌ای از بهترین صندلی‌ها و میزهای بازی را داریم. برای اطلاعات بیشتر در مورد هدست‌ها، فهرست‌های پیشنهادی اختصاصی برای PS5 و رایانه شخصی نیز داریم.

یک نکته مهم در مورد رویکرد مایکروسافت به Xbox Series X | S این است که لوازم جانبی با عقب و جلو سازگار هستند. تمام تجهیزات Xbox One شما، از جمله هدست و کنترلر، کاملاً با Xbox Series X|S سازگار است. ممکن است از قبل یک هدست محکم داشته باشید، اما اگر اینجا هستید، به احتمال زیاد به ارتقای آن فکر می کنید. و همانطور که گفته شد، سازندگان بزرگ در سال‌های اخیر پیشرفت‌هایی را در طراحی و عملکرد هدست‌های بازی انجام داده‌اند.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز ریمیک Dead Space

گردآوری ما از بهترین هدست‌های Xbox شامل گزینه‌هایی از برندهای مختلف، از جمله پیشروان صنعت مانند SteelSeries، Razer، Astro، و Corsair است. همه هدست های موجود در این لیست با رایانه شخصی شما کار می کنند و بسیاری از آنها با نینتندو سوییچ نیز سازگاری کامل دارند. حتی چند هدست پیدا خواهید کرد که به صورت بی سیم با همه دستگاه های شما از جمله کنسول های پلی استیشن کار می کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر