کتاب Dune اثر جاش برولین با تخفیف محدود در آمازون است

Dune: Part Two یکی از بهترین فیلم‌های سال 2024 تاکنون است که تحسین منتقدان را به دست آورده و میلیون‌ها نفر را در گیشه کسب کرده است. و اکنون می توانید Dune: Part One و Dune: Part Two را از منظری متفاوت ببینید، به لطف کتاب Dune: Exposures، کتابی با جلد گالینگور نوشته جاش برولین. این کتاب دارای عکاسی توسط فیلمبردار گریگ فریزر است و به خوانندگان ارائه می دهد که از پشت صحنه این دو فیلم محبوب نگاه کنند. توجه: اگر هنوز نسخه Dune: Part 2 خود را قبل از انتشار در 14 می در بلوری پیش‌سفارش نکرده‌اید، می‌توانید نسخه محدود 4K Steelbook Edition را در آمازون خریداری کنید.

کتاب زیبا است، با جلدی مینیمالیستی، انتزاعی و تصاویری پر جنب و جوش در هر صفحه. این اولین تخفیف قابل توجهی است که در Dune: Exposures از زمان انتشار آن در ماه فوریه دیده ایم.

این تنها کتاب عالی Dune نیست که با تخفیف موجود است. مهم‌تر از همه، می‌توانید The Art and Soul of Dune: Part Two، یک کتاب هنری با جلد گالینگور اخیراً منتشر شده را با قیمت 44 دلار (60 دلار) خریداری کنید. اگر می خواهید فیلم اول را دوباره ببینید، Dune Part One: The Photography تقریباً 50٪ تخفیف در آمازون دارد.

بخوانید  عقب افتادن بازی چندنفره استودیوی رمدی با نام Vanguard

بهترین تخفیف های کتاب هنر Dune

در حالی که از نظر فنی «کتاب‌های هنری» نیستند، اما طرفداران فیلم‌ها و مجموعه‌های کتاب اصلی باید رمان‌های گرافیکی Dune را بررسی کنند. مجموعه «رمان گرافیک» اقتباسی از سه گانه اصلی فرانک هربرت است. سومین کتاب از این مجموعه در ماه جولای منتشر می شود. در عین حال، می‌توانید نسخه‌های استاندارد جلد گالینگور یا نسخه کلکسیونی دو کتاب اول را انتخاب کنید. مجموعه House Atreides پیش درآمد رسمی اولین کتاب Dune است. شما می توانید در مورد تاریخچه House Harkonnen در مجموعه ای که با Vol. 3 در ژوئن

رمان های گرافیکی Dune

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر