عقب افتادن بازی چندنفره استودیوی رمدی با نام Vanguard

آخرین بازی معرفی نشده در دست توسعه‌ی رمدی، فعلا با نام رمزی Heron شناخته می‌شود و قرار است دنباله‌ای بر قسمت اول بازی Control باشد. بسیاری از هواداران باور دارند که هرون همان قسمت دوم بازی کنترل است و پس از انتشار Alan Wake 2 در سال آینده، می‌توانیم انتظار معرفی رسمی این بازی را داشته باشیم.

 این کار همچنین از نظر کنترل بودجه نیز می‌تواند برای تهیه‌کنندگان و مدیران استودیو بسیار کمک کننده باشد. در حال حاضر چهار تیم بازی‌سازی مختلف در دو استودیوی رمدی در شهر استکهلم سوئد و اسپوی فنلاند مراحل ساخت این پنچ پروژه را جلو می‌برند. دیگر بازی چندنفره‌ی معرفی نشده، پروژه Condor است که طبق اطلاعات قبلی، یک بازی اسپین‌آف کواپ چهارنفره PVE از دنیای بازی کنترل با محوریت مبارزه علیه دشمنانی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند خواهد بود.

نسخه‌های ریمیک موردانتظار دو بازی اول مجموعه مکس پین نیز دیگر پروژه‌هایی هستند که به‌تازگی مراحل ساخت آن‌ها در این استودیو آغاز شده است. براساس اطلاعات منتشر شده، تمامی این پروژه‌ها به‌جز ونگارد با ابزارهای بازی‌سازی و موتور گرافیکی داخلی شرکت رمدی که با نام نورث‌لایت شناخته می‌شود، ساخته خواهند شد. همچنین این استودیو قرار است نسخه ریمستر شده بازی Alan Wake را تا پایان امسال برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند.

با در دست داشتن پنج پروژه مختلف در دست ساخت، استودیوی فنلاندی رمدی اینترتینمنت روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. یکی از پروژ‌ها، بازی ونگارد است که برای اولین‌بار در اوایل امسال از آن رونمایی شد. ونگارد که از سال ۲۰۱۸ ساخت آن آغاز شده است، قرار است تا با همکاری شرکت چینی تنسنت عرضه شود و یک تجربه‌ی کواپ آنلاین رایگان را برای هواداران فراهم خواهد کرد. این بازی با موتور گرافیکی آنریل انجین در دست توسعه است و برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی منتشر می‌شود.

بخوانید  برتری پردازنده Ryzen 9 7950X3D نسبت به پرچمداران اینتل در 16 بررسی

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

براساس گزارش‌های جدید، توسعه بازی چندنفره جدید رمدی با نام Vanguard به‌صورت داخلی تأخیر خورده است.

حالا درو ویردالا، مدیرعامل رمدی با انتشار یک بیانیه خبری به سهام‌داران این شرکت، از تأخیر در مراحل توسعه پروژ‌ه‌ی Vanguard و در نتیجه کاهش درآمد اجرایی نسبت به سال گذشته خبر داده است. ویردالا می‌گوید که نگه داشتن طولانی‌تر ونگارد در مراحل پیش‌تولید، باعث می‌شود تا سازندگان بازی زمان مناسب برای طراحی، آزمایش و آماده‌سازی عناصر اصلی و کلیدی بازی را پیش از انتقال آن به مرحله اصلی توسعه را داشته باشند. با ورود بازی به مرحله اصلی توسعه، تیم بزرگ‌تری از بازی‌سازان رمدی از پروژه‌های دیگر به گروه سازنده ونگارد می‌پیوندند تا ساخت این بازی را به‌پایان برسانند.

براساس اطلاعات فعلی انتظار می‌رود ونگارد در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ و احتمالا پس از عرضه بازی آلن ویک 2 وارد فاز اصلی توسعه شود. وردالا می‌گوید با تغییر روند کاری استودیو به توسعه‌ی چندین بازی مختلف به‌صورت همزمان، بازی‌سازان رمدی متوجه شده‌اند که بهتر است تا جای ممکن این پروژه‌ها را در مرحله پیش‌تولید نگه دارند. این موضوع به بازی‌سازان این استودیو کمک می‌کند تا با داشتن فرصت مناسب و بدون نگرانی بابت زمان‌بندی‌های تعیین شده توسط ناشران، به بازطراحی و تغییر در ساختار کلی بازی‌های خود بپردازند.