دانلود بازی اندروید و آیفون Clash Quest

اگر بخواهیم چند تا از مشهور‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر که برای پلتفرم موبایل منتشر شده را نام ببریم، قطعا کلش اف کلنز ساخته‌ی استودیو Supercell یکی از آن‌ها خواهد. هرچند که موفقیت‌های سوپرسل تنها در یک بازی خلاصه نمی‌شود و تغریبا تمامی بازی‌های منتشر شده توسط این استودیو فنلاندی، در سبک خود جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند. آثاری مانند کلش رویال، هی دی، بوم بیچ و البته براول استارز که هر یک در سبک استراتژی، سلایق مختلفی را هدف گرفته‌اند و تجربه‌ی بسیار با کیفیتی را ارائه می‌کنند.

بازی به جز مراحل اصلی و رویداد‌های مختلفی که در آن‌ها با هوش مصنوعی سرکار داریم، از دو بخش کلن و رقابت‌های لیگ نیز بهره می‌برد

با اینکه گیم‌پلی بازی طراحی بسیار روان و ساده‌ای دارد، اما در مراحل بالا‌تر شما را مجبور می‌کند تا برای حملات خود حساب شده و با برنامه‌ریزی پیش بروید

Clash Quest به جز مراحل اصلی، از دو بخش برای رقابت با سایر بازیکنان و ایجاد یا عضویت در کلن نیز بهره می‌برد. رقابت‌های چند‌نفره‌ی کلش کوئست به این‌گونه است که هر بازیکن در هر روز، تنها چند فرصت دارد تا با حمله‌های خود به پایگاه‌های بومیان، رتبه‌ی خود را در رده‌بندی لیگ افزایش دهد تا درنهایت به لیگ‌های بالاتر سعود کند. اما خب باید اشاره کرد که آیتم‌های بسیار تاثیر گذاری در قسمت فروشگاه بازی وجود دارند و این مسئله می‌تواند حس نابرابری را به بازیکنان این بخش القا کند.

بازی اندروید Clash Quest گیم‌پلی بسیار روان و ساده‌ای دارد که تنها در چند لمس آسان خلاصه می‌شود. اما باید گفت که چالش‌های طراحی شده در بعضی مراحل بازی، انقدر‌ها هم ساده نیستند که چشم بسته از آن‌ها عبور کنید. بلکه در سطوح بالا‌تر، بازی به مرور چالش‌های سخت‌تری را پیش روی شما قرار می‌دهد. روند اصلی مبارزات بازی نیز به‌گونه‌ای است که بازیکن باید با عده‌ای مشخص از افراد خود، به یکی از پایگاه‌های بومیان حمله و منابع آن‌ها را غارت کند. در هر یک از مراحل بازی، صفحه‌ای شطرنج گونه مقابل‌تان قرار می‌گیرد که در نیمه‌ی پایین، نیرو‌های شما و در نیمه‌ی بالایی صفحه پایگاه دشمن قرار دارد.

بخوانید  خدمه Mantis و همراهان جدید را در تریلر Star Wars Jedi: Survivor نشان دهید

Clash Quest بازی جدید استودیو مشهور سازنده کلش آف کلنز است که رویکرد نسبتا متقاوت و جدیدی را نسبت به محصولات پیشین این استودیو ارائه می‌کند. با معرفی این بازی همراه یک گیمر باشید.

همچنین Clash Quest در زمینه‌ی گرافیک نیز عملکرد خوبی دارد و صداگذاری‌ها هم از کیفیت مناسبی بهره می‌برند. بازی موبایل Clash Quest هنوز به مرحله‌ی انتشار جهانی نرسیده است. بنابراین ممکن است هر یک از رویکردها و بخش‌ها بازی در نسخه‌ی گلوبال، دچار تغییر و تحول شوند. اما خب درنهایت باید گفت که Clash Quest تا اینجای کار یکی از بازی‌های خوب و سرگرم کننده‌ی سبک استراتژی محسوب می‌شود و می‌تواند اوقات بسیار مفرح و سرگرم کننده‌ای را برای طرفداران این سبک رقم بزند.

چطور بازی کلش کوئست را بازی کنیم؟

در ابتدا باید گفت که Clash Quest یک بازی استراتژی و نوبتی است. یک تجربه‌ی سریع و تفننی که قرار است کمی متفاوت‌تر نسبت به سایر آثار استراتژی این استودیو، شما را سرگرم کند. بازی درواقع در دنیای آشنای Clash of Clans و Clash Royale جریان دارد و شما را همراه‌با شخصیت‌های دوست داشتنی آن‌ها، وارد یک ماجراجویی هیجان‌انگیز برای کشف سرزمین‌های جدید و کسب سکه‌های بیشتر می‌کند. البته در این راه پر خطر و ناشناخته، باید با بومیان و غارتگران مقابله کنید تا درنهایت منابع مورد هدف خود را به‌دست آورید.

حال در ادامه قرار است تا به معرفی Clash Quest یکی از جدید‌ترین محصولات استودیوی سوپرسل بپردازیم و ویژگی‌های آن را درکنار هم مرور کنیم.


بازی کلش کوئست

دانلود بازی Clash Quest

بخوانید  بلیط های تفریحی دبی را با تخفیف ویژه از دبی تیکتز خریداری کنید



منبع

بازیکن در هر نوبت، باید باتوجه‌به نوع قرار گیری نیرو‌های خود در صفحه و مهارت‌های هر کدام، سرباز یا سربازانی را برای حمله انتخاب کند. اگر شخصیت انتخاب شده، بدون فاصله و در چهار جهت اصلی، درکنار هم‌نوعان خود باشد، آن‌ها نیز به حمله اضافه خواهند شد. همچنین هرچه تعداد نیرو‌های انتخاب شده در هر نوبت بیشتر باشد، افزایش قدرت محسوسی را در حمله‌‌های خود کسب خواهید کرد.

بازی کلش کوئست در حال حاضر در چند کشور از جمله کشور سوئد به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است. برای تجربه بازی ابتدا باید با نرم‌افزار تغییر آی‌پی به آی‌پی کشور سوئد متصل شوید. سپس ازطریق تنظیمات گوشی وارد بخش App شوید و با پیدا کردن نرم‌ا‌فزار گوگل پلی اقدام به Clear Cash کنید. سپس درحالی‌که به آی‌پی سوئد متصل هستید نرم‌افزار گوگل پلی را باز کنید و در جستجوی بالا Clash Quest را جست‌وجو کنید. اگر نرم‌افزار نمایش داده شد، مراحل را به‌درستی انجام داده‌اید. اکنون می‌توانید از تجربه بازی لذت ببرید.