بایگانی Master Detective: Rain Code PS5 پیش‌سفارش‌ها شامل رمان پیش درآمد تا زمان اتمام است

بازی ماجراجویی جنایی Spike Chunsoft، Master Detective Archives: Rain Code، از Nintendo Switch به PS5، Xbox Series X|S و Steam با نسخه جدید Master Detective Archives: Rain Code+ در حال انتقال است. 1 اکتبر. Master Detective Archives: Rain Code Plus شامل بازی پایه و همچنین پنج بسته DLC نسخه سوییچ، حالت گالری جدید و بهبودهای عملکردی مانند زمان بارگذاری سریع تر، گرافیک بهبود یافته و پشتیبانی از 4K می شود. پیش‌سفارش بازی هم اکنون در نسخه‌های استاندارد و محدود موجود است و اولین چاپ نسخه PS5 همراه با یک رمان ویژه به همراه دارد.

بیایید تمام نسخه‌های Master Detective Archives: Rain Code Plus را که برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و جایی که می‌توانید آنها را خریداری کنید، مرور کنیم.

Archives Master Detective: Rain Code Plus پاداش پیش‌سفارش

شرحی ارائه نشده است

اولین نسخه بازی Master Detective Archives: Rain Code Plus بر روی PS5 شامل رمان اصلی How to Be a Master Detective: A Halara Nightmare است که یکی از قهرمانان بازی به نام Halara را در یک ماجراجویی پلیسی کاملاً جدید و قبل از بازی دنبال می کند. نسخه‌های فیزیکی این رمان همراه با پیش‌سفارش‌های نسخه‌های محدود PS5 و Lucid Noir شامل یک کد دانلود برای نسخه الکترونیکی این بازی است. این کتاب با نسخه های PC یا Xbox همراه نیست.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر