رشد چشمگیر تعداد کارمندان استودیو Insomniac Games


صفحه لینکدین Insomniac Games نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 520 کارمند در این استودیو کار می کنند.

تا همین اواخر تعداد کارمندان استودیوی Insomniac Games چندان زیاد نبود. اما موفقیت سری بازی های مرد عنکبوتی مارول، این سازنده را به چنین جایگاهی سوق داده است. اینسومنیاک گیمز تا سال 2021 به بیش از 400 کارمند رسید و اکنون در جدیدترین اخبار بازی متوجه شده ایم که این تعداد ظاهراً حتی بیشتر هم شده است.

همانطور که توسط یکی از کاربران Reddit گزارش شده است، در صفحه لینکدین Insomniac Games به فعالیت 522 کارمند در این استودیو اشاره شده است که نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد. اگرچه می توان در تعداد کارکنان استودیو تغییراتی ایجاد کرد، اما این آمار به خوبی نشان دهنده رشد چشمگیر Insomniac است. البته افزایش تعداد کارمندان Insomniac با توجه به تعداد پروژه های بزرگی که آنها توسعه می دهند تعجب آور نیست.

Marvel’s Spider-Man 2 برای اکران در پاییز 2023 برنامه ریزی شده است. تونی تادبازیگر Venom اخیرا ادعا کرده است که Spider-Man 2 در سپتامبر امسال اکران خواهد شد. در همین حال، Marvel’s Wolverine نیز در حال توسعه است و شایعاتی مبنی بر عرضه آن در پاییز 2024 وجود دارد. چندین آگهی شغلی نیز نشان می دهد که Insomniac Games بر روی یک بازی چند نفره معرفی نشده کار می کند.

بخوانید  40 خواننده مطرح کشورمان در سکوی ملی فعال شدند