شروع فیلمبرداری پیکی بلایندرز اعلام شد

استیون نایت در مصاحبه ای با The NME اعلام کرد که فیلمبرداری Peaky Blinders در سپتامبر 2024 آغاز خواهد شد.

مدتی پیش استیون نایت او اعلام کرد که نوشتن برای Peaky Blinders تقریباً کامل شده است کیلیان مورفیاین بازیگر برنده اسکار برای بازی در نقش تامی شلبی بازخواهد گشت. و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که تاریخ شروع فیلمبرداری این فیلم اعلام شده است. استیون نایت در مصاحبه ای با The NME تایید کرد که Peaky Blinders از سپتامبر 2024 وارد دوربین می شود.

استیون نایت گفت: این فیلم ساخته خواهد شد. این در سپتامبر اتفاق می افتد. در حال حاضر در حال انجام اصلاحات نهایی (فیلمنامه) هستم که تا آخرین روز قبل از تصویربرداری ادامه خواهد داشت. تمام مقدمات تکمیل شده و آماده شروع کار هستیم. فکر می کنم این فیلم قدم دیگری به جلو خواهد بود. با وجود اینکه بودجه بیشتری به تولید اختصاص داده شده بود، ما باید تمام تلاش خود را می کردیم تا بهترین محصول ممکن را ارائه کنیم تا داستان به پایان برسد.

پیکی بلایندرز به مدت 6 فصل از سپتامبر 2013 تا آوریل 2022 به مخاطبان ارائه شد. مجموعه درام جنایی که در خیابان های بی قانون بیرمنگام می گذرد، تغییر تدریجی توماس شلبی با بازی کیلین مورفی را از یک جنایتکار خیابانی به یک تاجر قانونی نشان می دهد. نماینده مجلس. کیلیان مورفی، پل اندرسون، سوفی رندال، کول کجاست؟، تام هاردی، آنیا تیلور-جوی، برایان گلیسون، نیل میسکل و سام کلافلین آنها در سریال Peaky Blinders بازی کرده اند.

بخوانید  تاریخ پخش سریال Three Body Problem نتفلیکس

در گذشته، بلومبرگ گزارش داد که نتفلیکس در حال توسعه دو اسپین آف Peaky Blinders است. یکی از نمایش‌ها ظاهراً دنباله‌ای بر سریال Peaky Blinders خواهد بود که دهه‌ها پس از پایان داستان در بوستون قرن بیستم اتفاق می‌افتد. نمایش دیگر بر روی شخصیت پولی گری، مادرسالار قبیله جنایتکار شلبی تمرکز دارد که… هلن مک کروری آن مرحوم در سریال اصلی خودش را بازی می کرد. طبیعتا ساخت این دو سریال مجزا هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر