هادس 2 – راهنمای بون آرتمیس

هادس 2 شما را به پیاده‌روی‌های متعدد می‌برد که در آنجا با چندین خدای المپیک ملاقات می‌کنید. اگرچه گرفتن یکی از آنها کمی دشوار است. خوشبختانه، اگر بتوانید آن را پیدا کنید، می توانید از مزایای باورنکردنی آن بهره مند شوید. در اینجا راهنمای ما برای بهترین امتیازات آرتمیس در هادس 2 است.

Hades 2: Artemis Perks Guide – از کجا می توان آرتمیس را پیدا کرد و چه مهارت هایی بهتر است

آرتمیس با رفقای المپیکی خود کاملاً متفاوت است. مهر/نماد خاص خود را ندارد و شما نمی توانید زمان رسیدن آن را پیش بینی کنید. با این حال، توانایی های متمرکز بر کریت آن گزینه های جالبی را در دویدن شما ایجاد می کند.

برخوردهای تصادفی آرتمیس

آرتمیس در هادس 2 تمایل دارد در اتاق‌های سیاه‌چال بدون مواجهه با رئیس‌ها (یعنی رئیس‌های اصلی یا رئیس‌های فرعی) ظاهر شود. شانس کاملاً تصادفی است، اما هر بار که صفحه سبز چشمک می‌زند و این اعلان را دریافت می‌کنید، می‌دانید که آنجاست. »

طبق معمول، دشمنان ظاهر می شوند، اما Artemis در طول مبارزه به شما کمک می کند. او تیرهایی شلیک می‌کند که 3000+ آسیب وارد می‌کند و فوراً اکثر دشمنان را می‌کشد. شما می خواهید دشمنان خود را تا خطوط پرتابه خود به پرواز در آورید تا مطمئن شوید که به آنها برخورد می کند.

تیرهای آرتمیس صدمات زیادی وارد می کند.
تیرهای آرتمیس صدمات زیادی وارد می کند.

خاطره آرتمیس: چوب سفید

در پایان این جلسات ممتاز، آرتمیس پذیرای شما خواهد بود. علاوه بر لطف آرتمیس که می توانید هنگام صحبت با او دریافت کنید، در این اتاق نیز جایزه دریافت می کنید.

به همین ترتیب، فراموش نکنید شهد هدیه بده به آرتمیس تا رابطه ات را با او افزایش دهد. اولین هدیه‌ای که او دریافت می‌کند، لوازم جانبی شاخ سفید را به شما می‌دهد، که در صورت داشتن 30 درصد اسب بخار یا کمتر، 20% شانس ضربه حیاتی به شما می‌دهد. شما می توانید در مورد سایر مقالات در ما بیاموزید راهنمای خاطرات.

بخوانید  ایکس باکس وان پایه و اساس هدف حفاظتی مایکروسافت را گذاشت
برای به دست آوردن اکسسوری وایت آنتلرز، به آرتمیس هدیه بدهید.
برای به دست آوردن اکسسوری وایت آنتلرز، به آرتمیس هدیه بدهید.

لیست امتیازات Artemis و کدام یک را انتخاب کنید

اگر در مورد بهترین امتیازات آرتمیس در هادس 2 صحبت می کنیم، باید در نظر داشته باشیم که همیشه نمی توانیم روی حضور او در هر مسابقه حساب کنیم. بنابراین، قابلیت های آن تنها در نظر گرفته شده است متمم ساخت و ساز شما در حال برنامه ریزی، و همچنین سلاح / ظاهر شما مجهز کرده اید

  • پشتیبانی آتش – ضربه زدن با حملات یا موارد ویژه باعث می شود فلش های جستجو پرواز کنند.
  • Easy Shot – یک تیر سوراخ کننده به سمت هر دشمنی که در اثر پرتاب شما آسیب دیده است پرواز می کند.
  • تله مرگ – دشمنان در پرتاب های شما می توانند از حملات شما آسیب جدی وارد کنند.
  • First Blood – دشمنان با حداقل 80% HP یا Armor می توانند آسیب جدی وارد کنند.
  • رگه نقره ای – بعد از سرعت شما، توانایی های امگا شما برای دو ثانیه آسیب بیشتری وارد می کند.
  • حکم مرگ – گاهی اوقات یک دشمن تصادفی علامت گذاری می شود. اگر آسیب جدی ببینند، علامت تنظیم مجدد می شود.
  • نقاط فشار – هر آسیبی که وارد کنید می تواند بسیار مهم باشد (یعنی شانس کم).

از این موارد، اگر از Sister Blades (یعنی خنجرهای دوگانه) یا قدرت های المپیکی استفاده می کنید که می توانند چندین بار ضربه بزنند، پیشنهاد می کنیم که از نقاط پشتیبانی آتش و فشار استفاده کنید. اگرچه بعید است که نقاط فشار باعث ایجاد یک ضربه مهم شود، به دلیل تعداد زیادی ضربه که می‌زنید، احتمالاً یک ضربه را وارد می‌کنید. در نهایت، Death Warrant یک آسیب‌دیدگی خوب برای باس‌ها است، با فرض اینکه علامت برای هیولاهایی که احضار می‌کنند اعمال نشود.

بخوانید  بررسی PS5 DualSense Edge - Go Pro
در صورتی که از نعمت آرتمیس برخوردار شوید، همه چیز در مورد رسیدن به موفقیت‌های مهم است.در صورتی که از نعمت آرتمیس برخوردار شوید، همه چیز در مورد رسیدن به موفقیت‌های مهم است.
در صورتی که از نعمت آرتمیس برخوردار شوید، همه چیز در مورد رسیدن به موفقیت‌های مهم است.

این برای راهنمای امتیازات Hades 2 Artemis ما تمام شد. اگر می خواهید در مورد سایر قابلیت ها بیشتر بدانید، می توانید ما را بررسی کنید راهنمای بهترین امتیازات/مهارت ها.

هادس 2 ستاره ملینو، شاهزاده خانم عالم اموات. این بازی سرکش نوید برخوردهای چالش برانگیز را می دهد که شما دوباره تلاش می کنید تا زمانی که بتوانید به اجرای کامل برسید. اگر نکات و تاکتیک های بیشتری می خواهید، می توانید به ما مراجعه کنید مرکز راهنما.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر