شینجی میکامی برای ساخت یک بازی ترسناک مرزها را ترسیم می کند

شینجی میکامی خالق رزیدنت اویل می گوید یکی از دلایلی که تانگو گیم ورکز را ترک کرد، دور شدن از دنیای بازی های ترسناک بود.

Tango Gameworks سال گذشته به لطف انتشار Hi-Fi Rush لحظات خوبی را سپری کرد. اگرچه بسیاری از طرفداران منتظر معرفی پروژه بعدی خود بودند، اما در خبرها اعلام شد شینجی میکامی او از این استودیو جدا خواهد شد. میکامی بنیانگذار Tango Gameworks بود، The Evil Within را کارگردانی کرد و سپس The Evil Within 2 را تهیه کرد. Ghostwire: Tokyo و Hi-Fi Rush.

شینجی میکامی در مصاحبه‌ای با Byking گفت که برای هشت سال برنامه‌ریزی کرده بود که توسعه‌دهنده را ترک کند، اما در قبال پروژه‌ها احساس مسئولیت می‌کرد. تانگو در سال اول با مشکلات مالی مواجه شد و پس از ادغام با ZeniMax Media دستخوش تغییراتی شد. میکامی اجازه داشت این نام را به عنوان یک علامت تجاری حفظ کند. با این حال، Tango Gameworks یک نام شرکت نیست، بلکه یک نام شعبه است. نام شرکت ZeniMax Asia KK است.

البته شینجی میکامی تنها 6 ماه در Tango Gameworks کار کرد: «فکر می‌کنم خیلی‌ها فکر می‌کردند که من یک مامور هستم، اما در واقع من فقط یک کارمند معمولی بودم. در کنار نام من کلمه Producer وجود دارد، اما من مدیرعامل نبودم.

مروری بر حرفه شینجی میکامی

جدایی میکامی از این استودیو دلایل مختلفی دارد. مانند ایجاد محیطی با فرصت های بیشتر برای خلاقان جوان. تقاضا برای توسعه بازی در مقیاس کوچکتر نیز به تمایل او برای ارائه تجربیات بیشتر به توسعه دهندگان نوظهور کمک کرد. دلیل دیگری که او می خواست استودیو را ترک کند، دور شدن از ژانر وحشت بقا بود. او در طول مدت حضورش در کپکام، آثاری مانند Resident Evil و Dino Crisis را خلق کرد و نامی مشهور در ژانر ترسناک است.

بخوانید  Apex Legends LTM بعدی خود را به روشی جدید عرضه می کند

پس از جدایی، میکامی استودیوی جدیدی به نام KAMUY تأسیس کرد که برای اولین بار در Shadows of the Damned: Hella Remastered عرضه شد. میکامی ممکن است برای آخرین بار یک پروژه بزرگ را کارگردانی کند. اگر این پروژه از ابتدا تا انتها با دیدگاه او مطابقت داشته باشد. البته هنوز بازی جدید میکامی معرفی نشده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر