ویدیوی گیم‌پلی Horror Overdose هیدئو کوجیما فاش شد

اوایل امسال، تام هندرسون Try Hard Guides یک ویدیوی گیم پلی مشابه را ذکر کرد که با یک جامپ اسکر به پایان رسید، کلمات A Hideo Kojima Game و سپس عنوان OVERDOSE. همانطور که به نظر می رسد رسانه های Tri Hard Guides این ویدیو را توصیف کردند. استودیو Kojima Productions قبلاً درخواست حذف توضیحات ویدیو را داده بود که احتمالاً نشان دهنده صحت ویدیوی لو رفته است.

صرف نظر از اینکه هیدئو کوجیما روی چه چیزی کار می کند، ما این را می دانیم ال. فانینگ او در پروژه بعدی استودیو کوجیما پروداکشنز حضور خواهد داشت. محتوای شایعات پیرامون توسعه نسخه دوم بازی Death Stranding نیز پس از ملاقات هیدئو کوجیما با تعدادی از مقامات پلی استیشن مانند جیم رایان او داغ شد.

دانلود از آپارات

در میان جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم که ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی ترسناک معرفی نشده Overdose از کوجیما پروداکشنز به بیرون درز پیدا کرده است. این ویدیو کیفیت بالایی ندارد اما ظاهرا مارگارت کوالیبازیگر Death Stranding را در یک راهرو تاریک با یک چراغ قوه در حرکت آهسته نشان می دهد.

ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی ترسناک اعلام نشده Overdose توسط Kojima Productions به بیرون درز کرده است.

هیدئو کوجیما او هنوز پروژه بعدی خود را فاش نکرده است، اما در چند سال گذشته به ایده های مختلفی اشاره کرده است. در قدیم نورمن ریدوس اعلام کرد که بازی Death Stranding 2 در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و سازنده سری متال گیر بارها تمایل خود را برای تولید یک بازی ترسناک اعلام کرده است.

بخوانید  چند بازی جدید Resident Evil در راه است