چند بازی جدید Resident Evil در راه است


گزارش جدید نشان می دهد که Capcom سال گذشته تولید چندین پروژه در سری Resident Evil را روشن کرد.

طی چند سال گذشته، کپکام با انتشار بازسازی های مختلف و نسخه های جدید سری Resident Evil به موفقیت های زیادی دست یافته است. اکنون به نظر می رسد که ناشر ژاپنی از این رویکرد راضی است و می خواهد به انتشار نسخه های بیشتری از سری ترسناک محبوب خود ادامه دهد. اگرچه کپکام هنوز بازی جدیدی از سری Resident Evil را معرفی نکرده است، اما گزارش ها و شایعات زیادی در مورد پروژه های آینده این سری وجود دارد.

اخیرا، Dusk Galm، افشاگر معروف بازی های کپکام، در گزارشی جدید مدعی شد که Capcom در حال توسعه پنج پروژه مختلف در سری Resident Evil است. به تازگی این افشاگر جزئیات بیشتری در این باره با هوادارانش به اشتراک گذاشته است. به گزارش DuskGalm، کپکام سال گذشته به تولید چندین پروژه در سری Resident Evil اشاره کرد که برخی از آنها بازسازی نسخه های قدیمی این سری هستند.

یکی از پروژه های در حال توسعه احتمالا Resident Evil 9 است که طبق اطلاعات فاش شده انتظار می رود امسال معرفی شود و در سال 2025 عرضه شود، علاوه بر این احتمال بازسازی Resident Evil 5 و در کنار آن بازسازی بسیار زیاد است. از دیگر نسخه‌های قدیمی و محبوب این سری، از جمله Veronica's Code، می‌توان آن را محتمل دانست. Capcom رسما تایید کرد که به بازسازی نسخه های مختلف Resident Evil ادامه خواهد داد. بنابراین طرفداران می توانند به بازسازی بازی های مورد علاقه خود امیدوار باشند.

بخوانید  چگونه استارفیلد شبیه Red Dead Redemption 2 است، به گفته تاد هاوارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر