صداپیشگان بیشتری در انیمه Suicide Squad با انتشار تصاویر جدیدی تایید شدند


بخش ژاپنی Warner Brothers و Wait Studio با انتشار تصاویری حضور صداپیشگان جدید در انیمه Suicide Squad Isekai را تایید و اعلام کرد.

بخش ژاپنی برادران وارنر. با همکاری ویت استودیو در حال تولید یک سریال انیمیشنی بر اساس کمیک Suicide Squad است و هم اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونحضور صداپیشگان بیشتری در این انیمه قطعی و اعلام شده است. تاکو یاشیرو در نقش ریک فلگ، چیکا آنزای در نقش کاتانا، کوجیرا در نقش آماندا والر، رینا اوئدا در نقش فیونه، مامیکو نوتو در نقش آلدورا و جون فوکوشیما در نقش سیسیل از جمله بازیگرانی هستند که برای صداپیشگی در انیمه Suicide Squad Isekai اضافه شدند.

این 6 بازیگر در حال حاضر به آنا ناگاسه در نقش هارلی کوئین، یویچیرو اومهارا در نقش جوکر، ریگو یاماگوچی در نقش ددشات، تاکهیتو کویاسو در نقش پیس میکر، جون فوکویاما در نقش کلای فیس و سوبارو کیمورا در نقش کینگ کوسه در انیمه جوخه انتحار اضافه شده اند. حضور آنها در این انیمه اعلام شده است. . در ادامه تصاویر هنری برخی از شخصیت های انیمه Suicide Squad Isekai را مشاهده می کنید که صداپیشگان آن ها به چشم می خورد:

با توجه به خلاصه منتشر شده از انیمه Suicide Squad Isekai، در این انیمه سریالی باید منتظر شرورترین و بدترین شخصیت های منفی دنیای دی سی باشیم که قرار است ماجرایی خارق العاده و عجیب را تجربه کنند. در هر صورت سازندگان تنها تجربه ای دیوانه کننده، جذاب و خطرناک را تداعی کرده اند. Topi Nagatsuki و Eiji Umehara نگارش فیلمنامه و Eri Osada کارگردانی انیمیشن Suicide Squad Isekai را بر عهده دارند.

بخوانید  لذت و احساس دربازی‌های ویدئویی: ماشین‌های گوشتی

Wet Studio که به خاطر تولید سه فصل اول انیمه Attack on Titan، فصل اول انیمه Vinland Saga و انیمه Spy × Family شناخته شده است، مسئولیت تولید انیمه Suicide Squad Isekai را بر عهده دارد. انیمه Suicide Squad قرار است در زمانی نامشخص در سال 2024 اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر