منتظر بازی جدید بازی تاج و تخت باشید

Redanian Intelligence گزارش داد که Nexon در حال توسعه یک بازی جدید Game of Thrones در سبک MMORPG است.

Nexon، ناشر Maple Story و مالک استودیوی Embark، به نظر می‌رسد در حال توسعه یک MMORPG جدید بر اساس دنیای Game of Thrones است. بر اساس گزارش ها، این کار در سرزمین های شمالی وستروس، نزدیک دیوار و منطقه وینترفل اتفاق می افتد. شخصیت های معروف این سریال نیز در بازی حضور خواهند داشت که مسئولیت صداپیشگی آنها بر عهده بازیگران اصلی سریال مانند کیت هرینگتون این نخواهد بود.

Redanian Intelligence مدعی شد که وقایع Game of Thrones بین فصل های چهارم و پنجم این سریال اتفاق می افتد. در این زمان، روز بولتون مسئول شمال است و جان اسنو و سامول تارلی به عنوان نگهبانان شب روی دیوار حضور دارند. دیواری که توسط معمار براندون برای محافظت از جهان انسان ساخته شده است. همچنین امکان بسته های الحاقی دیگری نیز وجود دارد که بازیکنان را به قسمت های دیگر دنیای Game of Thrones می برد.

بازیگران اصلی سریال Game of Thrones برای صداپیشگی شخصیت های بازی برنمی گردند

Redanian Intelligence در این باره نوشت: «بازیکنان با شخصیت‌های آشنا روبرو می‌شوند، اما تا آنجا که می‌دانیم، حداقل در این نسخه، بازیگران اصلی دیگر برای ایفای نقش‌های خود بازنمی‌گردند، در عوض، بازی میزبان صداپیشه‌هایی خواهد بود که تلاش خواهند کرد تا صدای خود را به بازیگران اصلی سریال نزدیکتر کنند.

این بازی شامل یک بخش داستانی خواهد بود و بازیکنان می توانند شخصیت های خود را مطابق با سلیقه خود شخصی سازی کنند. به نظر می رسد که شخصیت اصلی بازی یک فرد جدید خواهد بود که تا به حال دیده نشده است. اما هنوز هیچ یک از این موارد تایید نشده و باید منتظر انتشار اطلاعات موثق باشیم.

بخوانید  قیمت RTX 4070 Super به سرعت کاهش یافته است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر