بازی موبایل Eighties Kingdom، Eighties Camp را به شما تقدیم می کنیم

در این قسمت از معرفی بازی های موبایل به سراغ بازی 80s Kingdom می رویم که داستانی جالب از دهه 80 را روایت می کند.

بازی هایی که بر مدیریت و حفاظت از قلعه تمرکز دارند از جمله آثاری هستند که طرفداران خود را دارند. در این دسته از اقدامات معمولا در بهترین حالت یک منطقه ویران و خالی از سکنه در اختیار دارید که باید آن را گسترش دهید و مهمتر از همه از دشمنان مختلف محافظت کنید. سری بازی‌های Kingdom استودیو Fury یکی از این آثار است که در هر قسمت داستان و دنیای جدیدی را به بازیکنان ارائه می‌کند. به عنوان مثال در بازی Kingdom: New Lands بازیکن نقش پادشاهی باید قلعه و سرزمین ویران شده خود را بازسازی کند که البته با تهدیدات مختلفی مواجه است. در این مقدمه برای بازی های موبایلی، شما را به Kingdom Eighties می بریم، جایی که بازیکنان در نقش تعدادی از نوجوانان دهه 1980 باید اردوگاه تابستانی خود را بازسازی کنند و با تهدیدی مقابله کنند که همه را به وحشت انداخته است. منطقه با معرفی این بازی با ما در یک گیمر همراه باشید.

مرحله اول بازی موبایل Kingdom of Eighties

پادشاهی 80 داستانی را روایت می کند که در دهه 1980 اتفاق می افتد، جایی که تعدادی از نوجوانان باید از اردوگاه تابستانی خود در برابر هجوم موجودات ناشناخته محافظت کنند. در ابتدای بازی که در واقع فصل اول بازی است، بازیکنان نقش شخصیتی به نام فرمانده را بر عهده می گیرند که باید اقدامات اولیه را برای بازسازی برخی از مناطق از دست رفته کمپ انجام دهد که بیشتر جنبه آموزشی دارد. فاز. از بازی. با قرار دادن آنها در کنار برخی از مناطق مانند خانه ها، برج ها و بسیاری از موارد دیگر، بازیکنان می توانند با صرف سکه، این سازه را بازسازی کنند. سیستم ناوبری بازی نیز در نوع خود جالب است. در واقع باید از دوچرخه خود برای حرکت در بازی استفاده کنید که در ابتدای بازی کمی چالش برانگیز است اما پس از مدتی جالب می شود. البته همیشه نمی توانید در طول مسیر حرکت کنید و باید گاهی اوقات استراحت کنید تا آب بنوشید. پس از اتمام این قسمت، برای ادامه روند بازی باید از دیگر شخصیت های بازی کمک بگیرید که البته کار آسانی نخواهد بود. برای مثال برای اینکه یکی از شخصیت های اصلی بازی را با خود همراه کنید باید به آرزوی او یعنی یافتن جام قهرمانی برای این شخصیت عمل کنید.

بخوانید  اولین تیزر Omen هشدار می دهد که اتفاق بدی در راه است

داستان و فضای بازی بسیار یادآور سری Stranger Things است

دشمنان بازی در گوشه و کنار محیط ها قرار گرفته اند که در مواقعی می تواند آزاردهنده باشد. به عبارت بهتر، در برخی از نقاط بازی هاله بنفش رنگی وجود دارد که موجودات کوچک اما آزاردهنده از آن بیرون می آیند تا به بازیکنان حمله کنند. بازی زمانی دشوارتر می شود که تاج طلایی خود را با یک ضربه از دست بدهید و توسط همان موجودات دزدیده شود، در این صورت چاره ای جز بازگشت به سیو قبلی خود ندارید. البته با پیشرفت در بازی می توانید با دوچرخه های بهتر و حتی رفلکس هایی مثل سرعت بالا و تک چرخ به آنها ضربه بزنید. در طول بازی باید کمپ خود را گسترش داده و بازسازی کنید که برای این کار باید سکه هایی از سراسر محیط پیدا کنید. هر کدام از قسمت هایی که باید بازیابی کنید به تعداد مشخصی سکه نیاز دارد و باید به نوعی سکه های خود را مدیریت کنید.

نحوه بازی موبایل Kingdom Eighties

گرافیک پیکسلی بازی به شکلی منحصر به فرد فضای بازی را جذاب کرده بود و این را می توان در هر قسمت از بازی مشاهده کرد. گاهی اوقات صحنه با توجه به داستان بازی با جزئیات متفاوتی پر می شود که همگی بدون تاثیر بر جو، بازی را هیجان انگیزتر می کنند. علاوه بر این موارد، موسیقی بازی نیز کار خود را در ایجاد روحیه خوب و گاهی القای ترس انجام می دهد. در کل Kingdom Eighties از Fury Studios یک ماجراجویی و داستان فوق العاده است که می تواند مخاطبان خود را تا آخرین لحظه سرگرم کند.

بخوانید  جدایی یکی از مؤسسان Deviation Games از استودیو

بازی The Eighties Kingdom به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است که می توانید از طریق لینک های زیر آن را دانلود کرده و از تجربه بازی لذت ببرید.

دانلود بازی پادشاهی دهه هشتاد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر