بازی های Xbox بیشتری به پلتفرم های رقیب می آیند

مدیرعامل مایکروسافت اعلام کرد که پس از انتشار موج اول بازی‌های ایکس‌باکس بر روی پلتفرم‌های دیگر، عناوین بیشتری عرضه خواهند شد.

مایکروسافت با انتشار بازی های Grounded، Pentiment و Hi-Fi Rush روی پلتفرم های رقیب خود رویکرد جدیدی را در پیش گرفت. علاوه بر آثار ذکر شده، Sea of ​​Thieves در تاریخ 11 می (30 آوریل) در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت. در راستای این سیاست، ساتیا نادلامدیر عامل مایکروسافت اعلام کرد که بازی های بیشتری از ایکس باکس به پلتفرم های دیگر راه خواهند یافت.

در همین حال، ساتیا نادلا بر موفقیت بازی های ایکس باکس در سایر کنسول ها تاکید کرد و گفت: اوایل این ماه، هفت بازی ما در بین 25 بازی برتر فروشگاه پلی استیشن قرار داشتند که نادلا، با اشاره به اخبار منتشر شده در سایت TweakTown مبنی بر قرار گرفتن هفت بازی ایکس باکس (از جمله بازی های Bethesda و Activision Blizzard) در لیست 25 بازی برتر فروشگاه پلی استیشن، چنین اطلاعاتی مطرح و در این خبر اعلام شد. که پنج بازی سونی در این لیست وجود دارد.

وی همچنین افزود: ما متعهد هستیم که بازی های خود را به دستگاه های بیشتری برسانیم تا بتوانیم این آثار را در اختیار سایر بازیکنان قرار دهیم. طبق گزارش های مختلف، مایکروسافت راه اندازی Sea of ​​Thieves در پلی استیشن را به عنوان یک تورنسل در نظر می گیرد. آزمایشی که می تواند منجر به عرضه بازی های ایکس باکس بیشتر بر روی پلتفرم های دیگر و «در دسترس بودن بیشتر برای کاربران پلی استیشن» شود.

بخوانید  بهترین بازی های رومیزی موبایل - بردگیم

فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت از رد احتمال انتشار بازی های انحصاری ایکس باکس مانند Starfield، Indiana Jones و Great Circle بر روی پلی استیشن 5 خودداری کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر