اولین تریلر فیلم جدید شیر شاه. آغاز داستان مفاصا

والت دیزنی اولین تیزر فیلم Mufasa: The Lion King را منتشر کرده است که در آن شاهد زندگی موفاسا در دوره های مختلف هستیم.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر قسمت پیشرو شیر شاه منتشر شد. امروز والت دیزنی اولین تیزر فیلم Mufasa: The Lion King را منتشر کرد در این تریلر داستان موفاسا، شیر یتیمی را تماشا می کنیم که در نهایت نقشه دیگری برای او دارد و حالا پادشاه می شود. از جنگل در حین اکران شاهد تصاویر زیادی از وقایع این فیلم هستیم که در ادامه مشاهده می کنید:

از آپارات دانلود کنید

وقایع فیلم موفاسا: شیر شاه در دو دوره زمانی مختلف روایت می شود که در یک رمان شاهد داستانی با محوریت شخصیت کیارا (دختر سیمبا و نالا)، تیمون، پومبا و رافیکی خواهیم بود. درباره مفاسا صحبت خواهد کرد و در رمانی دیگر شاهد به قدرت رسیدن موفاسا خواهیم بود و رشد خواهیم کرد. در فیلم جدید شیر شاه، موفاسا کار خود را به عنوان یک یتیم آغاز می کند تا اینکه با شیری از خون سلطنتی به نام تاکا که تنها و گم شده است آشنا می شود و این آشنایی مسیر زندگی موفاسا را ​​برای همیشه تغییر می دهد.

بری جنکینز، کارگردان Moonlight و If Beale Street Could Talk، او مسئولیت کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده دارد. جنکینز پیش از این سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و همچنین برای فیلم Moonlight برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. همچنین جف ناتانسون، نویسنده شیر شاه برای نوشتن فیلمنامه Mufasa: The Lion King باز می گردد.

بخوانید  استودیو گوتیک در معرض خطر بسته شدن درهای خود است

آرون پیرس به عنوان مفاسا، کلوین هریسون جونیور بازیگرانی چون اسکار، ست روگن در نقش پومبا، بیلی آیچنر در نقش تیمون، جان کونی در نقش رافیکی، دونالد گلاور در نقش سیمبا، مدز میکلسن، تندی نیوتن، پرستون نایمن، کاگیسو لدیگا، تیفانی بون، لنی جیمز، آنیکا نونی رز، کیث دیوید، بلو آیوی . کیارا و بیانسه از جمله صداپیشگان Mufasa: The Lion King هستند. همچنین می توانید اولین پوستر فیلم Mufasa: The Lion King را تماشا کنید:

اولین پوستر فیلم Mufasa: The Lion King

Mufasa: The Lion King در 20 دسامبر 2024 اکران خواهد شد. شیر شاه در سال 2019 وارد سینماها شد و علیرغم دریافت نقدهای متوسط، این بازسازی از انیمیشن والت دیزنی با همین نام توانست به آرامی بیش از 1.656 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر