کامرون موناگان ستاره می گوید: ترون: آرس واقعا جلوه های بصری را به جلو می برد

دنباله آینده Tron، Tron: Ares، هنوز در رازداری پنهان است، به طوری که هنوز حتی یک تریلر نیز منتشر نشده است. کامرون موناگان، ستاره سابق گاتهام، که صدا و شباهت خود را به جنگ ستارگان جدی: بازمانده و جدای: نظم سقوط کرده نیز قرض داده است، در این فیلم در کنار جرد لتو، که نقش شخصیت اصلی، آرس را بازی می کند، ایفای نقش می کند. Via Collider، Monaghan فاش کرد که چرا پس از دیدن فیلم اصلی 1982 و دنباله آن، Tron: Legacy، به این فرنچایز علاقه مند شده است.

موناگان به یاد می‌آورد: «فکر می‌کنم اولین بار در جوانی اولین ترون را در هواپیما دیدم. “این یک پرواز بین المللی بود. من به یاد دارم که نسخه اصلی را تماشا کردم، و فکر کردم مربوط به دهه 90 یا چیزی شبیه به آن است، زیرا بسیار شگفت انگیز بود که چگونه یک فیلم از آن دوران می تواند به همان اندازه شگفت انگیز باشد و از رایانه ها مانند آنها استفاده کند.”

موناگان افزود: «سپس زمانی که 16 ساله بودم و اولین فیلمم را برای دیزنی ساخته بودم، به اولین نمایش Tron: Legacy رفتم. “بنابراین رفتن به تئاتر ال کاپیتان در لس آنجلس و دیدن آن بر روی پرده بزرگ واقعاً جالب بود… این فیلمی است که فکر می کنم اکنون به یک طرفدار کالت تبدیل شده است، همان طور که ترون اصلی نیز این کار را کرد. ، جایی که مردم فکر می کردند از نظر فنی بسیار جالب است اما به پیشرفت خود ادامه داد … بنابراین من از این واقعیت خوشم می آید که این فیلم ها چندین سال از هم جدا می شوند و اغلب پخش نمی شوند و هر بار نشان می دهند عصر جدید تکنولوژی و سینما.

بخوانید  Fire Emblem Warriors: Three Hopes فقط 30 دلار است

در حالی که موناگان نمی‌توانست جزئیات خاصی در مورد Tron: Ares به اشتراک بگذارد، اما اشاره کرد که فیلم سوم نیز گامی مهم در جلوه‌های بصری خواهد بود.

موناگان گفت: «من فکر می‌کنم این یکی، به شیوه‌ای بسیار مشابه، واقعاً آنچه را که می‌توان انجام داد، از نقطه‌نظر بصری پیش برد. گاهی اوقات حتی در روزهایی که کار نمی‌کردم می‌آمدم، زیرا آن مجموعه واقعاً شگفت‌انگیز بود. بسیاری از مجموعه‌های عملی بسیار خارق‌العاده بودند و من هم دوست دارم بروم آنها را ببینم.

برخلاف Tron: Legacy، Tron: Ares دنباله‌ای مستقل است و انتظار نمی‌رود هیچ یک از بازیگران اصلی Tron یا دنباله‌اش در حال حاضر بازگردند. نسخه قبلی Tron 3 وجود داشت که داستان Tron: Legacy را ادامه می داد، اما تا حدی به دلیل اعداد ناامید کننده Legacy در باکس آفیس لغو شد. یواخیم رونینگ کارگردانی Tron: Ares را بر عهده دارد و بقیه بازیگران شامل گرتا لی، ایوان پیترز، حسن مینهاج، جودی ترنر اسمیت، آرتورو کاسترو، جیلیان اندرسون و سارا دژاردین هستند.

Tron: Ares جمعه 10 اکتبر اکران می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر