مجموعه 24 فیلم جیمز باند در آمازون بسیار ارزان است

آمازون معامله بزرگی دارد مجموعه جیمز باند در بلوری. برای مدت محدودی، می‌توانید مجموعه جعبه بلوری 24 فیلمی را تنها با قیمت 51.19 دلار تهیه کنید که بیش از 50 درصد از قیمت فهرست آن 115 دلار است. تمامی فیلم های باند به جز No Time to Die در این مجموعه گنجانده شده است. با این اوصاف، یک پیشنهاد فوق العاده “زمانی برای مردن نیست” نیز در دسترس است. 648 صفحه آرشیو جیمز باند تنها به 60 دلار کاهش یافته است در آمازون، به قیمت 100 دلار. بایگانی جیمز باند پرده‌ای از فرنچایز افسانه‌ای را کنار می‌زند و کتابی با جلد سخت (و زیبا) است که طرفداران قدیمی از آن لذت خواهند برد.

بازگشت به مجموعه Blu-ray: معامله جعبه جعبه آمازون در واقع پاسخی به پیشنهاد Target است. اگر سهام آمازون تمام شده است، فقط بدانید که می توانید مجموعه را با همان قیمت در Target نیز خریداری کنید. مجموعه جیمز باند تنها یکی از مجموعه‌های جعبه بلوری از Target است. معامله قابل توجه دیگر، مجموعه چهار فیلم جان ویک با تنها 20.47 دلار است.

کلکسیون جیمز باند با این قیمت حدود 2.13 دلار برای هر فیلم به فروش می رسد که یک سرقت است. این مجموعه در یک جعبه سفید با تصاویری از شش مردی که این شخصیت نمادین را در طول تاریخ 50 ساله آن بازی کرده اند ارائه شده است.

این باکس ست مخصوصاً برای طرفداران قدیمی مناسب است، با توجه به اینکه اکثر فیلم های باند قبل از روزهای با کیفیت بالا منتشر شده اند. تمامی 20 فیلم قبل از حضور دنیل کریگ در نقش باند به صورت دیجیتالی بازسازی شده و با کیفیت بالا منتشر شده اند.

بخوانید  گرگ و میش خدایان در سرزمین‌های نورس | مصاحبه اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok

از طرف دیگر، اگر فقط به نقش کریگ در نقش باند اهمیت می دهید، می خواهید تصاویری با کیفیت بالاتر یا واقعا اگر می‌خواهید چیزی که می‌خرید شامل No Time to Die باشد، آمازون مجموعه 4K دانیل کریگ را نیز تخفیف داده است. این شامل تمام پنج فیلمی است که او در آنها بازی کرده است (و تا حدی داستانی به هم پیوسته تر از آنچه که ما عادت کرده ایم از باند ببینیم را روایت می کند). همچنین برای پخش هر پنج فیلم، کپی های بلوری و کدهای دیجیتالی دریافت می کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر