دیزنی اولین تریلر فیلم Mufasa: The Lion King را ارائه می کند

شیر شاه اصلی قرار نبود شروع یک فرنچایز انیمیشن باشد، اما این هرگز دیزنی را از ساخت دنباله‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اسپین‌آف منصرف نکرده است. با این حال، فیلم آینده، Mufasa: The Lion King، اولین پیش درآمد واقعی این فرنچایز است که تمرکز آن بر روی پدر سیمبا، موفاسا است. اولین تریلر فیلم Mufasa منتشر شد و در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

اگرچه تریلر این موضوع را روشن نمی کند، اما هم دنباله و هم پیش درآمد بازسازی شیر شاه در سال 2019 است و دونالد گلاور و بیانسه در نقش سیمبا و نالا، پدر و مادر مغرور دختری به نام کیارا، بازی خواهند کرد. بلو آیوی کارتر). دیگر شخصیت‌های بازگشته، رافیکی (جان کانی)، تیمون (بیلی آیچنر) و پومبا (ست روگن)، افسانه‌ی پدربزرگ کیارا، موفاسا، را به شیر جوان خواهند گفت.

آرون پیر نقش موفاسا جوان را که قبلا جیمز ارل جونز در هر دو نسخه شیر شاه بازی کرده بود، دوباره بازی می کند. کلوین هریسون جونیور صداپیشگی نسخه جوان‌تری از اسکار را برعهده خواهد داشت که در این فیلم تاکا نامیده می‌شود زیرا هنوز جای زخم امضای خود را روی صورتش نمانده است. در این نسخه از داستان، مفاسا و تاکا برادر نیستند، اما سرنوشت آنها به هم گره خورده است. و شاید یاد بگیریم که چرا تاکا تا این حد نسبت به موفاسا در آینده احساس دشمنی کرد.

Thandiwe Newton و Lennie James در نقش پدر و مادر تاکا، Eshe و Obasi بازی می کنند. کیت دیوید و آنیکا نونی رز نیز صدای خود را به والدین موفاسا، ماسگو و آفیا قرض دادند. این فیلم توسط بری جنکینز از Moonlight کارگردانی شده است و آهنگ های جدیدی از لین-مانوئل میراندا در آن پخش خواهد شد.

بخوانید  ریچر برای فصل سوم تمدید شد

Mufasa: The Lion King از جمعه 20 دسامبر در سینماها اکران می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر