ریچر برای فصل سوم تمدید شد


Amazon Prime Video دو هفته قبل از پخش فصل دوم Reacher را برای فصل جدید تمدید کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Amazon Prime Video نمی‌خواهد به این زودی‌ها سری ریچر را رها کند. دو هفته قبل از پخش فصل دوم سریال ریچر در 24 آذر 1402 (15 دسامبر 2023) آمازون دستور ساخت فصل سوم را صادر کرده است. آلن ریچسونبازیگر اصلی و تهیه کننده اجرایی فصل سوم با انتشار ویدئویی جدید در رویداد CCXP اعلام کرد که تولید فصل بعد از هم اکنون آغاز شده است.

با توجه به اینکه فصل اول ریچر یکی از بزرگترین نمایش های پرایم ویدیو بود، تمدید زودهنگام سریال برای فصل سوم چندان تعجب آور نیست. اولین فصل این سریال در فوریه 2022 پخش شد و به یکی از پنج برنامه برتر آمازون در سراسر جهان تبدیل شد. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد فصل سوم سریال ریچر وجود ندارد.

فصل دوم سریال ریچر بر اساس رمان بدشانسی و دردسر، جلد یازدهم ساخته شده است. لی چایلد این بر اساس سری رمان های جک ریچر ساخته شده است. در این فصل، ریچر با بازی آلن ریچسون، تلاش می کند تا هویت قاتلان اعضای واحد تحقیقات ویژه 110 MP را کشف کند. ریچر دوباره با 3 هم تیمی سابق خود متحد می شود و آنها شروع به جمع آوری شواهد می کنند. در حالی که هر لحظه خطرات افزایش می یابد.

سریال ریچر با همکاری آمازون، تلویزیون اسکای دنس و تلویزیون پارامونت تولید شده است. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و مارسی راس اسکای دنس با لی چایلد، دان گرینگر، اسکات سالیوان و کریستوفر مک کواری آنها مسئولیت تولید اجرایی سریال ریچر را بر عهده دارند.

بخوانید  Massive Discounts On Star Wars Collectibles, Toys, Board Games, And More

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر