رقیب آینده Sims نقشه راه توسعه سهام InZoi و خالق شخصیت عالی

Krafton، استودیو سازنده PlayerUnknown's Battlegrounds، نقشه راه توسعه و چندین ویژگی کلیدی را برای بازی شبیه‌سازی زندگی آینده خود InZoi فاش کرده است. در حالی که نقشه راه زمان عرضه InZoi را مشخص نمی کند، اما نگاه عمیق تری به تمام ویژگی های سطح بالاتری که رقیب Sims ارائه می دهد ارائه می دهد.

از جمله ویژگی‌های کلیدی مشترک در نقشه راه می‌توان به ماشین‌ها، فعالیت‌های گروهی، سیستم Karma، حالت City Edit و استودیو اشاره کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی همراه ویدیو، Zois – نام شخصیت‌های انسانی بازی – می‌تواند هم رانندگی کند و هم سوار بر ماشین‌ها، با زوایای دوربین اول و سوم شخص. این ویدیو نگاهی به برخی از وسایل نقلیه پر زرق و برق Zois می‌تواند بخرد، و همچنین آنچه اتفاق می‌افتد زمانی که یک Zoi تصمیم می‌گیرد جلوی Zoi بدود را نشان می‌دهد.

در حال پخش: inZOI – Official Roadmap Presentation Gameplay Trailer

با حرکت به سمت چیزی سبک تر، توسعه دهندگان بینش بیشتری در مورد فعالیت های گروهی و مکانیزم روابط بازی ارائه کردند، به نظر می رسد که روابط کاملاً شبیه به روابط سیمز هستند، با شخصیت هایی که می توانند دوست شوند. دوستداران و دشمنان دیگر Zois. با این حال، InZoi مکانیک منحصربه‌فردی را با سیستم Karma خود پیاده‌سازی می‌کند، که در آن اقدامات گذشته Zoi بر نحوه آشکار شدن آینده‌اش و نحوه برخورد سایر Zoi با آن تأثیر می‌گذارد.

سپس ویدیو یک نمای کلی از City Edit ارائه می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بیلبوردهای شهر، آب‌وهوا، تمیزی و موارد دیگر را تنظیم کنند، همچنین سرویس اشتراک‌گذاری Zoi بازی که به نظر می‌رسد شبیه به گالری The Sims 4 کار می‌کند بر اساس بیانیه مطبوعاتی، حالت به بازیکنان این امکان را می دهد که “سناریوهای خاصی را ایجاد و دوباره تصور کنند”، و یک حالت عکس با وضوح بالا امکان اشتراک گذاری سریع (و زیبا) عکس را فراهم می کند.

هیونگجون کیم، تهیه کننده و کارگردان InZoi نیز وقت گذاشت و از طرفداران خواست تا از طریق Discord و رسانه های اجتماعی بازی “به ارائه بازخورد صادقانه و متنوع به ما ادامه دهند”. ویدیوی بعدی نقشه راه قرار است در ماه می منتشر شود و پاسخ به سوالات طرفدارانی را که تیم از دیسکورد گردآوری خواهد کرد، ارائه خواهد کرد.

بخوانید  جیم رایان: اشکالی ندارد که بازی های پلی استیشن را 2 یا 3 سال بعد روی رایانه شخصی منتشر کنید

InZoi تنها رقیب سیمز نیست که راه ما را در پیش گرفته است، اگرچه از نظر بصری قابل توجه ترین است. علاوه بر InZoi، Paralives و Life By You جزو پربیننده ترین سیم های زندگی نوظهور هستند. انتظار می رود Paralives سال آینده وارد دسترسی زودهنگام شود، در حالی که Life By You طبق صفحه Steam آن در تاریخ 4 ژوئن 2024 وارد دسترسی زودهنگام خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر