تریلر جدید فیلم Lost Records Bloom & Rage | اثری جدید از سازندگان Life is Strange

Dontnod تریلر جدیدی از Lost Records Bloom & Rage منتشر کرده است که حال و هوای مشابهی با بازی Life is Strange دارد.

Donutnad در جریان مراسم Game Awards 2023 از بازی Lost Records Bloom & Rage رونمایی کرد و حالا طبق آخرین اخبار بازی، تریلر دیگری از بازی جدید استودیو Donutnad منتشر شده است. در جریان رویداد جدید ID@Xbox، Dontnod تریلر جدیدی از Lost Records Bloom & Rage با عنوان Lo-Fi Summer منتشر کرد که بر روی فیلمی به نام Velvet Cove تمرکز دارد که از تابستان گذشته توسط Swann ضبط و تولید شده است.

او شخصیتی درونگرا و عجیب دارد که دوست دارد واقعیت را از دریچه دوربین ببیند و ثبت کند. در مقابل نورا شخصیتی سرکش، نورا شخصیتی متفکر و رهبر و کت شخصیتی با اراده اما مرموز است و تابستان 1995 روزی فراموش نشدنی برای آنها خواهد بود. به هر حال، برنامه با پیامی عجیب از سوی سوان به پایان می رسد که می گوید اگر این ویدیو را تماشا می کنید، احتمالاً او مرده است و به دنبال آن یک خنده نسبتاً وحشتناک شنیده می شود:

از یوتیوب تماشا کنید

اعضای گروه دوستان در Lost Records Bloom & Rage

Lost Records Bloom & Rage یک بازی ماجراجویی روایی است که داستان چهار دوست دبیرستانی به نام‌های کت، سوان، نورا و آتمن را در تابستانی جادویی در سال 1995 دنبال می‌کند تا خود را کشف کنند و پیوندهای ناگسستنی ایجاد کنند. پس از 27 سال عدم ارتباط، سرنوشت دوباره آنها را گرد هم می آورد تا با رازی که مدت ها مدفون شده بود روبرو شوند و آنها را متعهد می کند که دیگر در مورد آن صحبت نکنند.

بخوانید  ویدیوی Until Dawn گرافیک نسخه ریمستر شده را با نسخه اصلی مقایسه می کند

بازی Lost Records Bloom & Rage در تاریخ نامعلومی در سال 2024 برای سری Xbox منتشر خواهد شد این بازی توسط استودیو شعبه مونترال سازنده دو قسمت اصلی Life is Strange در حال ساخت است. همچنین Lost Records Bloom & Rage در دو قسمت منتشر می شود که هر قسمت با فاصله حدود یک ماه منتشر می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر