ویدیوی Until Dawn گرافیک نسخه ریمستر شده را با نسخه اصلی مقایسه می کند


یک یوتیوبر ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که بهبودهای بصری ریمستر Until Dawn را نسبت به نسخه اصلی به نمایش می گذارد.

اگر یک گیمر و اخبار صنعت بازی را دنبال کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که سونی به طور رسمی نسخه بازسازی شده Until Dawn را هفته گذشته در جریان رویداد State of Play معرفی کرد. این بازی ترسناک تعاملی از استودیوی Supremacy Games در سال 2015 منتشر شد و مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ویدئویی از مقایسه نسخه ریمستر شده Until Dawn با نسخه اصلی این بازی منتشر شده است. نسخه جدید با استفاده از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 ساخته شده است و ویژگی های جدیدی از جمله دوربین سوم شخص را ارائه می دهد. تیم توسعه می گوید: «Remastered با Unreal Engine 5، Antilles Dawn از پیشرفت های متعددی بهره مند خواهد شد. تمامی این عناصر با عشق و توجه به نسخه اصلی توسط تیمی از دوستداران ژانر ترسناک، صنعت فیلم و بازی سازان مجرب در Balistic Moon Studios ساخته شده اند. این بازی در سال جاری برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

“نسخه بازسازی شده Until Dawn با جدیدترین ابزارها و تکنیک ها بازسازی شده است. انیمیشن های جدید بر اساس شخصیت های اصلی ساخته شده اند. شخصیت ها، محیط ها و جلوه های ویژه برای ارائه یک تجربه ترسناک سینمایی بهبود یافته اند.” در زیر شما را دعوت می کنیم. برای تماشای ویدیوی مقایسه ریمستر Antilles Down با نسخه اصلی.

دانلود ویدیو آپارات

بخوانید  نقد فیلم Monster: Friendship of Rashomon

همانطور که می بینید این نسخه از بازی چه از نظر بصری و چهره شخصیت ها و چه از نظر نورپردازی و به طور کلی ارائه تجربه واقعی تری پیشرفت زیادی داشته است. اگر شما هم از علاقه مندان به ژانر ترسناک و بازی تا سپیده دم هستید، نظرات و پیش بینی های خود را در مورد این اثر با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر