The Last of Us 2 در اصل یک بازی جهان باز بود که از Bloodborne الهام گرفته شده بود


Naughty Dog در ابتدا برنامه‌های کاملاً متفاوتی برای The Last of Us Part 2 داشت و این بازی در اصل یک اثر جهان باز با الهام از Bloodborne بود.

اعضای تیم سازنده استودیوی Naughty Dog اخیرا اطلاعات جدیدی در مورد ساخت بازی The Last of Us Part 2 به اشتراک گذاشتند. الهام زیادی از بازی تحسین شده Bloodborne.

طبق گفته اعضای تیم سازنده بازی در مستند Grounded II که توسعه The Last of Us Part 2 را پوشش می دهد، دنباله The Last of Us تا حد ممکن متفاوت از بازی اول بود. آنتوان نیومنکارگردان بازی گفت که برای چهار یا پنج ماه اول توسعه، برنامه این بود که Last of Us Part 2 یک بازی جهان باز با الهام از Bloodborne باشد و کاملاً بر روی جنگ تن به تن و سلاح های غوغا تمرکز کند.

امیلی شاتزطراح اصلی بازی همچنین می‌گوید: «ما نه تنها مبارزه تن به تن، بلکه ساختار طراحی توسعه را نیز در نظر گرفتیم. Bloodborne فضای وسیعی داشت که هر چه بیشتر کاوش می کردید بزرگتر و بزرگتر می شد. من واقعاً احساس تسلط بر دنیای بازی را دوست دارم، محیط تقریباً به خودی خود تبدیل به یک شخصیت می شود و این چیزی است که ما می خواستیم.»

سپس توسعه بازی ادامه یافت تا اینکه تیم سازنده متوجه شد که ساختار جهان باز بازی با داستان The Last of Us Part 2 مطابقت ندارد. بنابراین آنها این ایده را رها کردند. امیلیا شاتز توضیح می‌دهد: «در ابتدای توسعه می‌خواستیم آن را تا حد ممکن متفاوت از بازی اول کنیم، و سپس به آن بازگشتیم. عنصر جهان باز با داستانی که می‌خواستیم بگوییم مناسب نبود. »

بخوانید  بررسی بازی F1 22 - زومجی

نیل دراکمنکارگردان و نویسنده بازی‌های The Last of Us در مستند Grounded II تایید کرد که ایده و برنامه اولیه برای ساخت نسخه سوم The Last of Us را دارد و معتقد است که یک فصل دیگر از تاریخ باقی مانده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر