نینتندو قصد ندارد قیمت نینتندو سوییچ را کاهش دهد

بیش از 6 سال از ورود کنسول نینتندو سوییچ به بازار بازی های ویدیویی می گذرد و نینتندو قصد جایگزینی آن را در آینده نزدیک ندارد. با توجه به استقبال گسترده گیمرها از این کنسول، نینتندو تاکنون قیمت خود را حفظ کرده و در سال های اخیر شاهد کاهش قیمت آن نبوده ایم. اگرچه نینتندو قبلاً مدل ارزان‌تر Lite و مدل گران‌تر OLED Switch را عرضه کرده است، تعداد کمی از کنسول‌ها انتظار دارند که کنسولی با همان قیمت ثابت اولیه پس از چند سال به فروش خود ادامه دهد.

فوروکاوا در این باره توضیح داد: با توجه به سخت افزار این کنسول، قیمت برخی مواد کاهش یافته است، اما هزینه های کلی تولید همچنان بالاست، علاوه بر این باید به تاثیر عواملی مانند تورم و نرخ ارز نیز توجه کرد. در کسب و کار ما. میزان تولید در سال قبل منتهی به 31 مارس 2023 به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است، بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که قطعات ما به اندازه کافی از قبل خریداری شده اند تا از تولید ثابت اطمینان حاصل کنیم.

لازم به ذکر است که پس از گذشت 6 سال از عمر هر کنسول و صرف نظر از محبوبیت آن، کاهش فروش یک مشکل طبیعی خواهد بود. نینتندو سوییچ عملکرد چشمگیری داشته و بیش از 125 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. گزارش‌های مکرر اخیر ادعا می‌کنند که نینتندو پیشرفت چشمگیری در تولید جایگزین سوییچ داشته است، اما در بهترین حالت نباید انتظار عرضه کنسول تا بهار 2024 را داشته باشیم.

نینتندو تایید کرده است که هیچ برنامه ای برای کاهش قیمت کنسول نینتندو سوییچ در آینده ندارد.

بخوانید  How The Award-Winning Game You Likely Missed Vanished, And Why It's Coming Back - Cart Life Preview

طبق اعلامیه جدید نینتندو، به نظر می رسد این روند ثبات قیمت در آینده نیز ادامه خواهد داشت. این ناشر و توسعه‌دهنده ژاپنی در سال مالی گذشته که در مارس 2023 به پایان رسید شاهد افت قابل توجهی در فروش نینتندو سوییچ بود و برای سال مالی جاری کاهش فروش این پلتفرم را تا 15 میلیون واحد پیش‌بینی کرد. حالا گیمرها می خواهند بدانند آیا این شرکت حاضر است قیمت خود را برای افزایش فروش کنسول و تشویق خریداران بیشتر کاهش دهد؟

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در همین راستا، Shuntaro Furukawa، رئیس نینتندو، در جلسه پرسش و پاسخ اخیر این شرکت با سرمایه گذاران گفت که هزینه های کلی تولید نینتندو سوییچ همچنان بالا است و به همین دلیل، نینتندو در حال حاضر هیچ برنامه ای برای کاهش یا افزایش ندارد. قیمت سوئیچ

سوپر ماریو

حتی اگر قیمت مواد اولیه کاهش یابد، زمان می برد تا این امر بر هزینه های تولید تأثیر بگذارد. در حال حاضر هیچ برنامه ای برای کاهش قیمت سخت افزار سوییچ در سال مالی جاری وجود ندارد. از طرفی برنامه ای برای افزایش قیمت نخواهیم داشت و با توجه به اینکه ین عملکرد ضعیفی دارد و قیمت تمام شده تولید بالاست، باید به نظارت دقیق ادامه داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر