بازی Zelda: Tears of the Kingdom در 94 دقیقه کامل شد

لوگوی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

او اضافه کرد که برخی از تقلب‌هایی که در Breath of the Wild قابل استفاده بودند توسط نینتندو رفع شده‌اند و بازیکنان باید میانبرهای دیگری برای سرعت‌های بازی در Tears of the Kingdom پیدا کنند: «تا آنجا که من می‌دانم، تقریباً هیچ یک از مشکلاتی که در نسخه قبلی بود.

از زمانی که بازی دیروز منتشر شد، این رکورد به احتمال زیاد در روزها، هفته ها و ماه های آینده چندین بار شکسته خواهد شد. اما با توجه به بزرگی این کار، به پایان رساندن بازی در 94 دقیقه در روز اول انتشار یک شاهکار قابل توجه است. او در ویدیوی دیگری نحوه انجام این اسپیدران را توضیح داد و همچنین در مورد غذای اصلی و ترفندهای مورد استفاده توضیح داد. توجه داشته باشید که این ویدیو حاوی اسپویل نیز می باشد.

یک کاربر یوتیوب به نام gymnast86 موفق شد The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را در یک اسپیدران کامل کند. زمان مورد نیاز او برای این کار 1:34:33 بود و از هیچ amiibo استفاده نکرد. فراموش نکنید که ویدیوی مرتبط حاوی اسپویلرهای اصلی از جمله پایان بازی است.

gymnast86 گفت: “باز هم، این استراتژی ها به احتمال زیاد خیلی زود قدیمی می شوند. پس اگر چند روزی از انتشار این ویدیو می گذرد، حتما آخرین اطلاعات را نیز بخوانید.» رکورد فعلی سرعت ران The Legend of Zelda: Breath of the Wild در اختیار یک بازیکن آمریکایی به نام Player5 است که موفق شد بازی را اجرا کنید 23 دقیقه و 42 ثانیه برای تکمیل.

بخوانید  بازی Destiny 2: In-Depth Launch Trailer Season Teases Take Weans and Relaxing Fishing Activities

یک بازیکن موفق شد The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را در 94 دقیقه در روز راه اندازی کامل کند.

این اسپیدر از ویژگی ترکیب سلاح جدید بازی استفاده می کرد که با آن بازیکنان می توانند با به هم پیوستن دو آیتم سلاح های قدرتمند خود را بسازند. یکی دیگر از این قابلیت ها Ultra Hard است که در طی آن لینک می تواند آیتم های دیگر را به هم متصل کند و بعید نیست بازیکنان زمان لازم برای تکمیل مجدد بازی را با استفاده از تکنیک های جدید کاهش دهند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر