باندل کارت گرافیک Nvidia RTX 40 با بازی Diablo 4 منتشر شد

این کد دیجیتال شامل آیتم های اضافی درون بازی برای Diablo IV و دیگر عناوین بلیزارد مانند World of Warcraft، Diablo III و Diablo Immortal می باشد. انویدیا اعلام کرده است که نسخه بتا Diablo 4 Server Slam از فناوری DLSS 3 برای کارت‌های گرافیک سری 40 GeForce پشتیبانی می‌کند تا گیمرها بتوانند نرخ فریم بهتری دریافت کنند. این آزمایش بتا بین 22 تا 24 می (12 و 14 می) در دسترس خواهد بود.

در حالی که طرفداران در انتظار انتشار بازی نقش آفرینی اکشن Diablo IV شرکت Blizzard Entertainment هستند، انویدیا یک پیشنهاد ویژه برای کاربرانی که قصد دارند یکی از کارت های گرافیک جدید GeForce را در هفته های آینده دریافت کنند، ارائه کرده است. انویدیا در پستی جدید اعلام کرد که با خرید کارت های RTX 4070، 4070 Ti، 4080 و 4090 یا سیستم های از پیش ساخته شده مجهز به آنها، کد دیجیتال دیابلو 4 را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

بازی Diablo 4 منتشر شده در تاریخ 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. راد فرگوسنمدیر عامل دیابلو قبلا تایید کرده بود که “هیچ برنامه ای برای عرضه Diablo 4 در Game Pass وجود ندارد.” اگرچه امکان تغییر این وضعیت در آینده وجود دارد، اما برای تجربه بازی در ماه ژوئن، باید یک نسخه از آن را خریداری کنید.

نسخه کامل Diablo IV از فناوری DLSS 3 پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از قابلیت traceback مدتی پس از انتشار به بازی اضافه خواهد شد. برای دریافت کد دیجیتال رایگان Diablo 4، می‌توانید کارت‌های گرافیک سری RTX 40 را از شرکت‌هایی مانند Zotac، Gigabyte، Asus و MSI خریداری کنید. بازیکنان اکنون می‌توانند آخرین درایور کارت‌های گرافیک NVIDIA را دانلود کنند و تجربه بهتری از سرور اسلم بتا را ارائه دهند.

بخوانید  تمایل سم لیک به توسعه یک بازی فانتزی جنون‌آمیز

کاربران رایانه شخصی می توانند با خرید هر یک از کارت های گرافیک سری RTX 40 انویدیا تا ماه آینده یک نسخه رایگان از Diablo IV دریافت کنند.