کراون شکارچی و فیلم جدید بچه کاراته به تاخیر افتاد

انتظار برای Kraven The Hunter کمی بیشتر شد تا شکار خود را تعقیب کند. سونی فیلم مستقل مرد عنکبوتی شرور را به 13 دسامبر عقب انداخته است، زیرا قبلاً قرار بود در آخر هفته روز کارگر در 30 اوت اکران شود.

ددلاین گزارش می دهد که کراون در حال پر کردن یک مکان تعطیلات است که توسط فیلم آینده کاراته کید خالی شده است. ششمین فیلم از مجموعه هنرهای رزمی با رالف ماکیو و جکی چان بازی خواهد کرد و اکنون برای نمایش در 30 می 2025 برنامه ریزی شده است. شایان ذکر است که این تاریخ جدید ممکن است پس از فصل پایانی Cobra Kai از نتفلیکس بهتر عمل کند. و تعداد زیادی از بچه ها را می بیند که برای فصل تابستان پرفروش از مدرسه خارج می شوند.

در همین حال، کرایون قبل از کریسمس امسال یک فیلم اکشن با درجه R ارائه خواهد کرد. داستان اصلی مرد عنکبوتی شرور در جای پای ونوم و موربیوس دنبال می شود. این باعث می‌شود که آرون تیلور جانسون نقش اصلی را بازی کند، کسی که سال گذشته درباره خستگی ابرقهرمانی صحبت کرد. این بازیگر پیش از این در فیلم های کمیک Kick-Ass و Avengers: Age of Ultron ظاهر شده بود.

علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد که تیلور جانسون جیمز باند بعدی خواهد شد. اگرچه هنوز چیزی رسمی در مورد انتخاب بازیگران 007 در فیلم آینده جیمز باند اعلام نشده است.

سونی همچنین قرار است تاریخ قدیمی کرایون در 30 آگوست را با یک فیلم ترسناک Blumhouse به نام They Listen با بازی جان چو و کاترین واترستون جایگزین کند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم منو رنگی زیبا و یخ زده اما پخته نشده!

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر