خواسته برادران وارنر. کشف برای تولید بیشتر فیلم های هری پاتر

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که برادران وارنر. دیسکاوری تمایل زیادی به تولید فیلم های بیشتری از سری ارباب حلقه ها و هری پاتر دارد. دیوید زاسلاومدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری در جلسه اخیر سرمایه گذاران اعلام کرد که اکنون می خواهد روی بهره برداری از سریال های محبوبی مانند ارباب حلقه ها و هری پاتر تمرکز کند.

مجموعه هفت جلدی کتاب هری پاتر برای تولید 8 فیلم اقتباس شده است که مجموعا بیش از 7 میلیارد دلار فروش داشته است. برادران وارنر همچنین مالک فرنچایز Fantastic Beasts است که شامل Fantastic Beasts and Where to Find Them، Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald و Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore است.

دیوید زاسلاو می گوید برادران وارنر. شرکت دیسکاوری جی که رولینگنویسنده مجموعه کتاب های هری پاتر قرار است فیلم های بیشتری از این مجموعه تولید کند. سال گذشته، گزارش شد که سریال های اسپین آف از کتاب ها و فیلم های موفق هری پاتر توسط HBO Max تولید می شود. با این حال، برادران وارنر. بلافاصله به این شایعات پاسخ داد و ادعا کرد که هیچ سریالی از هری پاتر در حال توسعه نیست.

هنوز مشخص نیست که آیا برادران وارنر. پس از استقبال کم نظیر Fantastic Beasts: The Mystery of Dumbledore، همچنان قرار است قسمت های چهارم و پنجم این مجموعه تولید شود. پس از جنجال‌های فراوان، برادران وارنر تصمیم گرفتند نقش گلرت گریندل والد را در Fantastic Beasts 3 تغییر دهند. مادز میکلسن به عنوان بازیگر جایگزین جانی دپ معرفی کرد؛ تصمیمی که به مذاق طرفداران خوش نیامد و بر فروش فیلم تاثیر گذاشت.

بخوانید  تحلیلگر می گوید: انتظار داشته باشید که سوییچ 2 تکرار شونده باشد تا یک انقلاب

دیوید زاسلاو در این باره گفت: “ما قصد داریم روی مجموعه ها تمرکز کنیم. ما در 13 سال گذشته فیلمی از سوپرمن نداشته ایم. در 15 سال گذشته هیچ فیلمی از هری پاتر ساخته نشده است. این زمانی است که فیلم های دی سی و هری ساخته شده اند. فیلم های پاتر در 25 سال گذشته سود زیادی برای برادران وارنر به ارمغان آورده اند.نمونه بارز آن مجموعه خانه اژدها است.«ما همیشه حق تولید فیلم های جدید ارباب حلقه ها را داریم.

برادران وارنر دیسکاوری از تغییر تمرکز این شرکت بر استفاده حداکثری از فرنچایزهای محبوبی مانند هری پاتر و ارباب حلقه ها خبر داده است.