ویژه آلفای Marvel Rivals به زودی آغاز خواهد شد

بازی ویژه آلفای Marvel Rivals به بازیکنان اجازه می دهد 19 شخصیت از جمله مرد عنکبوتی، لوکی، پانیشر و مرد آهنی را تجربه کنند.

پس از معرفی Marvel Rivals، NetEase Games از انتشار آلفای خصوصی این بازی در ماه می 2024 خبر داد و حالا در میان آخرین اخبار بازی، با خبر شدیم که جزئیات بیشتری در این زمینه به اشتراک گذاشته شده است. نسخه آلفای ویژه Ras ساعت 15:30 روز شنبه 22 اردیبهشت 1403 به وقت ایران در اختیار 30000 بازیکن در آمریکا و کانادا قرار می گیرد و تا دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 به وقت ایران ساعت 22:30 ادامه دارد.

آلفای ویژه Marvel Rivals به شما امکان می دهد 19 شخصیت را امتحان کنید: Black Panther، Doctor Strange، Groot، Hela، Hulk، Iron Man، Loki، Luna Snow، Magic، Magneto، Mantis، Namor، Penny Parker، Punisher، Rocket Raccoon، Star. – لرد استورم، جادوگر اسکارلت و مرد عنکبوتی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. سه حالت کنترل، کاروان و همگرایی و سه نقشه: کاخ سلطنتی، مسیر Yggdrasil و Tokyo 2099: Shin-Shibuya در آزمایش آلفا آزمایش خواهند شد.

Netizens اعلام کرد که آلفای خصوصی امکان تجربه مختصری از “محیط های تخریب پذیر واقعا شگفت انگیز” Marvel Rivals را فراهم می کند. در حالی که نسخه‌های بتا «قهرمانان جدید، گیم‌پلی جدید و نقشه‌های هیجان‌انگیز» را به همراه خواهند داشت: «هدف از آلفای خصوصی بهبود حالت‌ها، بهبود گیم‌پلی و بررسی عملکرد فنی بازی است. بازخورد شما به توسعه بازی کمک می‌کند، بنابراین ما نگاه می‌کنیم. مشتاقانه از شما بشنوم.”

NetEase Games تایید کرده است که نسخه ویژه آلفای Marvel Rivals از کنسول‌ها پشتیبانی می‌کند. مشخصات سیستم پیشنهادی برای آزمایش خصوصی آلفای آزمایشی نیز اعلام شده است که در زیر قابل مشاهده است:

بخوانید  The Witcher 3 بازگشته است و بهتر از همیشه برای PS5 و Xbox Series X

سیستم پیشنهادی برای تجربه آلفای Marvel Rivals

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
  • شفا دهنده: Intel Core i5-10400 یا AMD Ryzen 5 5600X
  • رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 (Super) یا AMD RX 5700-XT
  • x مستقیم: نسخه 12
  • فضای ذخیره سازی: 70 گیگابایت حافظه SSD

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر