تریلر جدید Furiosa صحنه های اکشن دیوانه وار در دنیای Mad Max را به نمایش می گذارد

برادران وارنر منتشر شد تریلر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga به مناسبت فروش بلیت این فیلم منتشر شده است که شامل فیلم های اکشن بیشتری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بلیت های قسمت جدید مکس دیوانه به فروش رسید. امروز برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر کرد. این تریلر همزمان با آغاز پیش فروش فیلم منتشر شد اما در طول تریلر شاهد تصاویر اکشن زیادی هستیم که… ما را به دنیای دیوانه ی مکس دیوانه می برد و نوید صحنه هایی را می دهد که به طرفداران اکشن فوق العاده می دهد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Furiosa را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

علاوه بر تریلر، دو پوستر جدید از Furiosa: A Mad Max Saga به صورت انحصاری برای سینماهای IMAX و Cinemark XD منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

پوستر فیلم Cinemark XD Furiosa

پوستر فیلم Furiosa برای IMAX

آنیا تیلور جوی در نقش امپراطور Furiosa و کریس همسورث در نقش جنگ سالار Dementus، ناتان جونز مانند ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش مکانیک آلی، کوادن بیلزهیوم خوش شانس علا براون، تام برک و دانیل وبر آنها از جمله بازیگرانی هستند که در Furiosa: A Mad Max Saga نقش آفرینی کرده اند. جورج میلر او مسئولیت کارگردانی فیلم و نویسندگی قسمت جدید مکس دیوانه را بر عهده داشت نیکو لاتوریس او در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرد.

Furiosa: A Mad Max Saga که پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی اتفاق می افتد، ماجراهای مرد جوانی به نام Furiosa را دنبال می کند که از منطقه سبز ربوده می شود و به دست گروه بزرگی از دوچرخه سواران یاغی به رهبری Warlord می افتد. جنون ها آنها به دنیای Wasteland می روند و با قلعه ای مواجه می شوند که توسط ایمورتان جو اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید بر مشکلات بسیاری غلبه کند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فصل سوم سریال Witcher با انتشار اولین تریلر

Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در ۲۴ می برنامه ریزی شده است. واکنش های اولیه به Furiosa نیز منتشر شده است و تاکنون شاهد پذیرش این فیلم اکشن از سوی منتقدان بوده ایم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر