آی‌پد پرو و ​​آی‌پد ایر 2024 اپل را پیش‌خرید کنید – چگونه بهترین معامله را دریافت کنید

برای هر کسی که به دنبال یک iPad Pro جدید – یا iPad Air – است و منتظر است تا ببیند مدل‌های جدید اپل چه چیزی را به ارمغان می‌آورد، این انتظار ارزشش را دارد. تبلت‌های پرچم‌دار 2024 دارای برخی از بهترین فناوری‌های اپل هستند که در قالبی فوق‌العاده نازک قرار گرفته‌اند، به‌علاوه یک صفحه‌نمایش OLED تا هر فعالیت و کار با جزئیات پر جنب و جوش نمایش داده شود. آی‌پدهای 2024 اپل و اپل پنسیل پرو ارتقا یافته برای پیش‌سفارش هم‌اکنون قبل از عرضه در دسترس هستند. 15 می رهایی. درست مانند Apple Pencil Pro جدید، سازگار با iPad Air و iPad Pro.

اگرچه آیپد پرو قیمت بالایی دارد، اما می توانید با عضویت در My Best Buy Plus، 50 دلار در سفارش خود صرفه جویی کنید. هزینه برنامه پاداش Best Buy در سال 50 دلار است، اما شما از مزایای عالی مانند تخفیف‌های انحصاری، ارسال رایگان دو روزه، و دسترسی زودهنگام به فروش‌ها برخوردار می‌شوید. و اگر iPad Pro جدید بخرید، به لطف تخفیف، اشتراک رایگان دریافت خواهید کرد. پس دلیلی برای عدم ثبت نام وجود ندارد. اگر آیپد قدیمی خود را با بهترین خرید معامله کنید، می توانید آیپد پرو جدید را با کمتر از 399 دلار تهیه کنید.

آیپد پرو یک دستگاه توانمند است که عملکرد بالایی را ارائه می دهد و برای افراد خلاق در حال حرکت ایده آل است. از زمان راه‌اندازی این خط در چندین سال پیش، آن‌ها در میان هنرمندان، ویرایشگرهای ویدیو و دیگر متخصصان خلاق محبوب بوده‌اند و پتانسیل بهره‌وری آن‌ها با جفت شدن با Apple Pencil Pro افزایش می‌یابد. مسلماً، اگر به دنبال یک دستگاه سرگرمی هستید که می‌خواهید در شب بنشینید و با نتفلیکس یا چند دور مارول اسنپ استراحت کنید، آی‌پد پرو جدید کاملاً بیش از حد است، اما جذابیت دیگر آی‌پد پرو این است که می تواند به طور واقعی جایگزین لپ تاپ یا رایانه شخصی برای بسیاری از افراد شود.

بخوانید  تاریخ تست آنلاین سرور Mortal Kombat 1 اعلام شد

آیپد پرو با چیپست M4 خود می تواند به عنوان یک کنسول بازی موبایل نیز عمل کند. اپل اخیراً اقداماتی را برای جذب نام‌های بزرگ به صحنه بازی انجام داده است و با عناوینی مانند Resident Evil Village، Death Stranding و Assassin's Creed Mirage که بر روی سخت‌افزارهای پشتیبانی‌شده در دسترس هستند، ایده بسیار قابل حمل و شیک وسوسه‌انگیز است. این تبلت‌ها همچنین دارای به‌روزرسانی‌های GPU، ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری و سایه‌زنی مش هستند، بنابراین بازی‌های AAA باید در نمایشگرهای OLED پشت سر هم عالی به نظر برسند. همین امر در مورد بازی های ابری و بازی های از راه دور با کتابخانه های پلی استیشن، ایکس باکس و استیم نیز صدق می کند.

یک iPad Pro 2024 را با یک پایه زیبا ترکیب کنید، یک کنترلر بی‌سیم را از طریق بلوتوث وصل کنید و زمانی که فیلم‌های هنری خلق نمی‌کنید یا ویرایش نمی‌کنید، تنظیمات بازی خوبی خواهید داشت. برخی از این مدل ها همچنین دارای «بافت نانو» بر روی صفحه نمایش خود هستند، راه حل اپل برای کاهش انعکاس صفحه و در عین حال اجتناب از رنگ های شسته شده در iPad های خود. این در اصل یک بافت مات است که روی صفحه نمایش اعمال می شود، اما به لطف برخی مهندسی های هوشمندانه، هیچ یخ زدگی روی سطح وجود ندارد که معمولاً با این لایه بافت پیدا می کنید. این همان فناوری است که می توانید در نمایشگرهای استودیویی پیشرفته اپل (مانیتورهای بسیار پیچیده) پیدا کنید.

البته اگر به قدرت زیادی نیاز ندارید، می‌توانید آی‌پد ایر را نیز جایگزینی مقرون به صرفه‌تر در نظر بگیرید. در حالی که آنها چیپست M4 آیپد پرو را ندارند (آیپد پرو جدید در مقایسه با آن حدود 50 درصد عملکرد بهتری دارد)، تراشه M2 داخل آن چیزی برای عطسه کردن نیست. این هنوز مقدار قابل توجهی از قدرت است، و در حالی که این مدل صفحه نمایش OLED ندارد، صفحه نمایش LED همچنان تاثیر بصری دارد.

بخوانید  با این بسته قابل ساخت - 7 بازی با قیمت 10 دلار به یک تلاش بروید

برای سرگرمی، iPad Air دارای دو بلندگو و میکروفون استریو است، در حالی که iPad Pro دارای سیستم چهار بلندگو و چهار میکروفون است. آی‌پد پرو گران‌تر طبیعتاً به‌خاطر راه‌اندازی ناهموارش صدای بهتری خواهد داشت، اما iPad Air هنوز هم زمانی که در رختخواب استراحت می‌کنید و یک قسمت از Shogun را پخش می‌کنید، باید بسیار مناسب باشد. اگر اهل عکاسی هستید، هر دو مدل دارای دوربین های 12 مگاپیکسلی مناسب با دیافراگم f2.4 در پشت هستند و دوربین های جلو اکنون در موقعیت افقی قرار گرفته اند.

یکی از دیگر انتخاب های جالب طراحی امسال ظرفیت ذخیره سازی است، زیرا حداقل 256 گیگابایت فضا برای نصب برنامه ها، ذخیره محتوا و ذخیره تصاویر در iPad Pro خود خواهید داشت. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، این خط حداکثر 2 ترابایت است، از طرف دیگر، از 128 گیگابایت شروع می شود و تا 1 ترابایت می رسد.

ما تمام گزینه‌های خرید موجود، از جمله مدل‌های پایه و نسخه‌های پیچیده‌تر مجهز به اسلات سیم کارت برای پوشش سلولی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

iPad Pro و iPad Air 2024 را با بهترین خرید پیش خرید کنید

آیپد پرو 11 اینچی
آیپد پرو 11 اینچی

همه مدل های آیپد پرو در رنگ های نقره ای و خاکستری فضایی موجود هستند.

آیپد پرو 11 اینچی را پیش خرید کنید – از 999 دلار شروع کنید

پیش خرید iPad Pro 11 اینچی (Wi-Fi و Cellular) – شروع از 1199 دلار

پیش خرید آیپد پرو 13 اینچی (Wi-Fi) – شروع از 1299 دلار

آیپد پرو 13 اینچی
آیپد پرو 13 اینچی

پیش خرید آیپد پرو 13 اینچی (Wi-Fi & Cellular) – شروع از 1499 دلار


آیپد ایر 11 اینچیآیپد ایر 11 اینچی
آیپد ایر 11 اینچی

همه تبلت‌های iPad Air جدید در رنگ‌های Starlight، آبی، Space Grey و Purple موجود هستند.

آیپد ایر 11 اینچی (Wi-Fi) را پیش خرید کنید – از 599 دلار شروع کنید

آیپد ایر 13 اینچی (Wi-Fi) را پیش خرید کنید – از 799 دلار شروع کنید


پیش خرید Apple Pencil Pro – 129 دلار

اپل پنسیل پرواپل پنسیل پرو
اپل پنسیل پرو

منبع

بخوانید  پردازنده های Panther Lake دارای گرافیک یکپارچه قدرتمندی هستند
تحریریه مجله بازی یک گیمر