با این بسته قابل ساخت – 7 بازی با قیمت 10 دلار به یک تلاش بروید

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

بسته حماسی متعصب خود را بسازید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شما می توانید 7 بازی رایانه شخصی را با تنها 10 دلار خریداری کنید بسته جدید Build Your Own Saga از Fanatical. مانند سایر پیشنهادات ساخت Fanatical، مشتریان از لیست 16 بازی برای ایجاد مجموعه خود انتخاب می کنند. بسته کامل به شما امکان می دهد هفت بازی را با قیمت 10 دلار انتخاب کنید، اما اگر می خواهید کمی کمتر هزینه کنید، می توانید فقط سه بازی را با قیمت 5 دلار یا پنج بازی را با قیمت 8 دلار انتخاب کنید.

عنوان قابل توجه دیگری که می توانید بدست آورید این است تلاش همسر این پلتفرمر با هنر پیکسلی شوخ طبع، مکانیک های RPG و نبردهای اکشن را در گیم پلی کلاسیک اسکرول جانبی خود گنجانده است. بازیکنان میا جنگجوی وحشی را در تلاش برای نجات شوهر ربوده شده اش کنترل می کنند.

بازی های RPG زیادی مانند ابدیت و منظره باد، بازی های بقا مانند هشت وحشی و ضرب وشتم در دره واحد، و تجربیات روایی مانند بازی ماجراجویی نقطه و کلیک FMV شب های تاریک با پو و مونرو برای انتخاب

همانطور که از نام باندل پیداست، لیست بازی های موجود مملو از بازی های هندی متمرکز بر ماجراجویی است. برخی از نکات برجسته عبارتند از غار مسحور 2، یک RPG اکشن سرکش که در آن بازیکنان یک غار 100 طبقه پر از هیولا، اسرار و غارت را برای جمع‌آوری و فروش مجدد در اطراف شهر کشف می‌کنند – اگر به اندازه کافی زنده بمانید.

بخوانید  وقتی خورشید تاریک می شود؛ تصاویر خیره کننده از خورشید گرفتگی کامل در سال 2024
می‌توانید فهرست کامل بازی‌های ممکن را برای افزودن به مجموعه Build Your Own Saga خود در زیر بررسی کنید، یا شروع به ترکیب و مطابقت انتخاب‌های خود در Fanatical کنید. تمامی خریدها شامل کد تخفیف 5 درصدی برای خریدهای بعدی Fanatical نیز می باشد.