لغو چندین بازی لگو از جمله Guardians of the Galaxy و Disney


گزارش های جدید از لغو چند بازی جدید از سری لگو در استودیوی TT Games خبر می دهد.

نزدیک به یک سال پس از انتشار بازی Stevie Traveller’s Tale’s Lego Star Wars: The Skywalker Saga در سرتاسر جهان، گزارش‌های این شرکت بازی‌سازی اکنون از لغو چند بازی در حال توسعه برای اقتباس‌های محبوب لگو خبر می‌دهد. در این گزارش که برای اولین بار توسط وب سایت نینتندو لایف منتشر شد و از آن زمان توسط تعدادی از منابع دیگر تایید شد، آمده است که یک بازی بزرگ سری AAA لگو شبیه به بازی Star Wars Lego که قرار بود بر روی شخصیت های محبوب دیزنی تمرکز کند. در نظر گرفته می شود که از این پروژه های لغو شده شروع شود.

مجموعه لگو از مجموعه کمیک های مارول Guardians of the Galaxy و مجموعه ای غیر لگو در سبک شوتر با حضور شخصیت های شناخته شده برادران وارنر. مانند ریک و مورتی و شخصیت های کمیک دی سی مانند بتمن، سوپرمن و واندر وومن دو پروژه دیگر هستند که منابع نینتندو لایف می گویند اخیرا توسعه آنها متوقف شده است.

پروژه شخصیت دیزنی که ظاهرا پروژه مارلی نام دارد، قرار است تجربه بازی و سفر در دنیای شخصیت های انیمیشن های محبوب Frozen، Toy Story، Muppets، Winnie the Pooh و Nightmare Before. Christmas را به گیمرهای پیر و جوان بدهد. سیاه چال هایی شبیه به سری اکشن استراتژیک دیابلو، اما در جهان های سری دیزنی اتفاق می افتد، از دیگر ویژگی های این بازی کنسل شده است.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga از استودیوی TT Games، Warner Bros.  (جنگ ستارگان لگو/جنگ ستارگان)

این گزارش حاکی از آن است که پس از موفقیت نسبی بازی Disney Dreamlight Valley از Gameloft در سال گذشته، دیزنی واقعاً تمایلی به ادامه بودجه بازی جدید TT Games نداشت و سازندگان این پروژه در نهایت پس از چهار سال ساخت تصمیم به لغو این بازی گرفتند. گرفته شده

بخوانید  واکنش یک متخصص سلاح گرم به Warhammer 40,000: Weapons of Darktide

همچنین قرار است بازی محور نگهبانان کهکشان، شخصیت های معروف این مجموعه مانند نوا و آدام وارلاک را که فرصت ارائه آن ها در فیلم های محبوب این مجموعه را نداشتند، به بازیکنان و طرفداران این مجموعه معرفی کند. . ظاهرا اکران در کنار سومین قسمت از فیلم Guardians of Kekhsam که اولین حضور سینمایی آدام وارلاک است یکی دیگر از برنامه های قبلی دیزنی برای این بازی بود که شروع این پروژه ظاهرا کار روی این بازی از ماه گذشته متوقف شده است.

بیش از هر چیز دیگری، رابطه آشفته بین برادران وارنر. و هلدینگ لگو باند که مجوز استفاده از این مجموعه را در اختیار دارد، در سال های اخیر باعث لغو بسیاری از پروژه ها از جمله بازی های جدید استودیوی TT Games و حتی فیلم های لگو شده است. گزارش‌های قبلی همچنین به همکاری برند لگو با 2K Games برای ساخت بازی‌های ویدیویی ورزشی و مسابقه‌ای لگو از سال گذشته اشاره می‌کنند، اقدامی که نشان‌دهنده اولین بار در مدت طولانی است که می‌توان یک بازی جدید لگو با بودجه‌ی کلان توسط استودیو دیگری ایجاد کرد. نسبت به TT Games اگرچه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه ها در دسترس نیست، اما می توان انتظار داشت که حداقل یکی از آنها در ماه های آینده یا در طول رویداد E3 2023 معرفی شود.

شخصیت های بازی لگو هری پاتر

منابع نزدیک به استودیوی TT Games نیز اعلام کرده اند که وضعیت توسعه بسته الحاقی بزرگ و مورد انتظار Mandalorian برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga نگران کننده و دشوار است. ظاهرا روند ساخت این DLC و یک بازی لگو دیگر با محوریت شخصیت بتمن و دنیای گاتهام در شرایط بحرانی قرار دارد تا توسعه دهندگان این استودیو به طور کامل بر روی ساخت یک بازی دیگر با محوریت لگو در مورد دنیای جادوگری و شخصیت های سریال هری پاتر

بخوانید  ۶۶ درصد عملکرد سریع‌تر کارت گرافیک RTX 4090 نسبت به RTX 3090 Ti

بسته الحاقی Mandelorian و بازی جدید لگو هری پاتر در حال توسعه تنها بازی هایی هستند که با موتور گرافیکی قدیمی NTT هنوز در حال توسعه هستند. در حالی که تمام پروژه های دیگر ذکر شده در این گزارش برای توسعه با Unreal Engine 5 در نظر گرفته شده است. تصمیمی که در کنار سایر سوء مدیریت های مدیران آن سری و برادران وارنر، مانند بحران های کارگری و ادامه بحران کارکنان در این استودیو، پیش بینی آینده این استودیو و بازی های ویدیویی محبوب و پرفروش سری لگو را دشوارتر و نامطمئن تر از همیشه جلوه داده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.