تاریخ تست آنلاین سرور Mortal Kombat 1 اعلام شد

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی Mortal Kombat 1 با ما در میان بگذارید.

استودیوی Netherworld در حساب توییتر خود تایید کرده است که تست استرس آنلاین Mortal Kombat 1 به مدت چهار روز از تاریخ 2 جولای (23 ژوئن) برگزار می شود. بازیکنان باید برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند و به یک حساب کاربری برادران وارنر نیاز دارند. بازی ها. همچنین Netherworld این آزمون را به صورت عمومی برگزار نمی کند. بنابراین هیچ تضمینی برای پذیرش همه متقاضیان وجود ندارد.

علاوه بر این، توسعه دهنده Mortal Kombat 1 اشاره کرد که این تست ربطی به تست بتای بازی در ماه آگوست ندارد. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که پیش‌خریداران بازی بدون انتخاب بتوانند در این تست استرس شرکت کنند. علاوه بر این، این تست فقط برای بازیکنان در مناطق آمریکای شمالی، اروپا، برزیل و آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود. از نظر محتوا، بازیکنان می توانند در مسابقات آنلاین 1v1 شرکت کنند و در یک برج کلاسیک محدود با هوش مصنوعی رقابت کنند.

شرکت Netherworld تاریخ تست سرور آنلاین Mortal Kombat 1 را اعلام کرد.

بازی Mortal Kombat 1 قرار است در تاریخ 28 سپتامبر (19 شهریور) برای پلتفرم های PC، Nintendo Switch، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تست استرس فقط برای بازیکنان پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس Xbox Series S در دسترس خواهد بود و Netherworld اصرار دارد که نسخه بتا نیست. نددرلم توضیح داد: “هدف اعمال فشار عمدی بر زیرساخت آنلاین ما برای شناسایی مشکلات احتمالی قبل از انتشار بازی است.”

بخوانید  زمان حدودی تصمیم‌گیری دولت آمریکا درباره معامله اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت
تحریریه مجله بازی یک گیمر