نه، فلش واقعاً DC Universe را ریست نمی‌کند


فلش بیش از یک سال است که به دلیل حوادث قانونی مختلف مربوط به ستاره ازرا میلر تحت نظارت شدید قرار گرفته است. این بازیگر دو بار در هاوایی به دلیل آزار و اذیت و تجاوز دستگیر شده است، پس از اتهام دزدی به تخلفات قانونی اعتراف کرده است، و در میان موارد دیگر به نگهداری از یک خردسال متهم شده است. صغیر مورد نظر که اکنون در سنین بالا قرار دارد، ادعای نظافت را رد می کند. در آگوست 2022، میلر اعلام کرد که به دنبال درمان برای “مسائل پیچیده سلامت روان” است. بعداً در ژانویه، استودیوی فلش برادران وارنر. اعلام کرد که از این بازیگر حمایت می کند. در اینجا می توانید در مورد مسائل پیرامون میلر بیشتر بخوانید.

تلاش دی سی برای کپی برداری از تسلط مارول در باکس آفیس با دنیای مشترک خودش، برای مدت طولانی تری از ریل دور مانده است – اگر واقعاً تا به حال بوده – و The Flash مدت هاست که به عنوان راهی برای راه اندازی مجدد نرم فرنچایز کلی گمان می رود. با استفاده از سفر در زمان و حتی پس از دیدن فیلم، ممکن است وسوسه شوید که فکر کنید این چیزی است که اینجا اتفاق افتاده است.

اما شما در اشتباه هستید. شاید.

اخطار: این مقاله حاوی تمام بزرگترین اسپویل های فلش است.

خلاصه اصلی The Flash به این صورت است: پس از نجات قهرمانانه دوازده نوزادی که از پنجره بیمارستان به زمین افتاده بودند، بری آلن سطح خود را بالا می برد و اکنون می تواند آنقدر سریع بدود که به گذشته برمی گردد. بنابراین او به دوران کودکی خود باز می گردد و از مرگ مادرش جلوگیری می کند، سپس سعی می کند به زمان حال بازگردد. اما به نظر نمی رسد که او کاملاً موفق شود – سپس یک چهره سایه او را از Speed ​​Force بیرون می کشد و او را به واقعیت باز می گرداند.

او در گذشته و در زمان وقایع مرد فولادی است. ژنرال زود به دنبال یک کریپتونین گم شده – کارا، با نام مستعار سوپرگرل، در این جهان ظاهر می شود و در غیر این صورت، هیچ ابرقهرمانی نمی تواند شانس ایستادن در برابر زود و عواملش را داشته باشد. نه زن شگفت انگیز، نه آکوامن، نه سایبورگ. و نه فلش، زیرا این بری جوان قرار بود به جای اینکه در جایی که قدرتش را بدست می آورد، با آیریس وست قرار بگذارد. اما پیر بری این را برطرف می کند.

بخوانید  با پیش خرید Dead Space Remake در Steam، بازی Dead Space 2 را دریافت کنید

بنابراین در نبرد علیه Zod و دیگر کریپتون‌ها، دو فلش داریم (یکی از آنها کاملاً جدید است)، یک سوپرگرل که مدت‌هاست در زندان روسیه بوده و یک بتمن که ده‌ها سال بزرگ‌تر از آن چیزی است که بری می‌شناخت. .

بچه های خوب این یکی را برنده نمی شوند. زود سوپرگرل را می‌کشد، بتمن بت‌وینگ را در هم می‌کوبد و منفجر می‌شود و بری جوان تصمیم می‌گیرد سفر در زمان را امتحان کند. اما هیچ کاری که انجام نمی دهد جواب نمی دهد. سوپرگرل هنوز در حال مرگ است و زود هنوز همه را روی زمین می کشد. با این حال، بری جوان برای مدت طولانی تلاش می کند – به اندازه ای که تمام واقعیت جهان شروع به فرو ریختن کند، همانطور که می بینیم گوی های CGI احمقانه، پر از بتمن ها و ابرمردم سابق، که در سایرین در نیروی سرعت با یکدیگر برخورد می کنند، نشان می دهد.

بری مدیر ما از بری دیگر التماس می کند که متوقف شود، اما او گوش نمی دهد. با این حال، در نهایت، نسخه دیگری از این آلت بری، از آغاز چرخه بی‌پایان شکست در متوقف کردن Zod، در Speed ​​Force ظاهر می‌شود، این تماس‌ها را می‌شنود و خود قدیمی خود را ظاهر می‌کند. این همه نسخه های بری را از این جهان غیر لیگ عدالت می کشد و به Zod اجازه می دهد تا کل نژاد بشر را در این جهان خاموش کند. و در حالی که کسی برای نجات تلاش نمی کند، بری آزاد است که تلاش کند و به جدول زمانی قبلی خود بازگردد.

در ابتدا به نظر می‌رسد که او توانسته باشد، اما شکاف‌ها خیلی سریع نشان می‌دهند: پدرش که به اتهام کشتن مادر بری در زندان است، بر اساس شواهدی که در فیلم وجود نداشت، برنده درخواست تجدیدنظر او شد. گاه‌شماری قدیمی. و سپس، وقتی بری سعی می‌کند با دوست قدیمی‌اش بروس وین چت کند، متوجه می‌شود که هنوز خانه نیست. زیرا در این جهان، جورج کلونی بتمن است.

تصاویری از برادران وارنر
تصاویری از برادران وارنر

صحنه پس از اعتبار یک قطعه اطلاعات مهم دیگر به ما می دهد: آکوامن در اینجا وجود دارد، و او دقیقاً همان آکوامنی است که قبلاً می شناختیم.

این یک داستان واقعاً باز است، بنابراین نمی توان با اطمینان گفت که همه اینها در حال حاضر چه معنایی دارند. اما کاملاً واضح به نظر می رسد که او چیست نمی کند یعنی: ما در خانه دائمی جدید فیلم ورس دی سی فرود آمده ایم. در حالی که می توان تصور کرد که کلونی، بازیگر نقش بتمن و رابین، یک بار دیگر شنل را برای نقشی به اندازه نقشی که کیتون و افلک در فلش داشتند به تن کند، تقریباً هیچ شانسی وجود ندارد که او در واقع بتمن آینده باشد. از این فرنچایز اگرچه برنامه ها ممکن است تغییر کنند، جیمز گان، رئیس دی سی، چند ماه پیش گفت که آنها کسی را برای بتمن بعدی خود می خواهند. که قبلا این نقش را بازی نکرده استو کلونی قطعا این نیست.

بخوانید  تریلر فصل ۱۰ بازی Sea of Thieves با معرفی سرورهای اختصاصی

از سوی دیگر، کلونی نام بسیار خوبی برای بازسازی فرنچایز خواهد بود. و در حالی که او مطمئناً بتمن و رابین را مسخره کرده است – مسلماً بدترین فیلم بتمن، بارها در طول سه دهه گذشته – این او را از تلاش مجدد با مجموعه ای کاملاً متفاوت باز نمی دارد.

با این حال، در واقع، اگر کلونی به عنوان بتمن جدید برای جایگزینی بن افلک در فیلم دی سی برمی گشت، احتمالاً از منابع خبری دنیای واقعی می دانستیم.

پس مشکل اینجا چیست؟ تا اینجای کار: اصلاً هیچی. فلش هیچ نوع تغییری را در وضعیت موجود فرنچایز دی سی فراتر از معرفی Multiverse منعکس نمی کند. این چیز کوچکی نیست، اما واقعاً وضعیت واقعیت فراتر از این فیلم را تغییر نمی دهد. برای مثال، بتمن بن افلک حذف نشد – جهانی که بری از آن آمده هنوز اینجاست، منهای فلش.

بنابراین آنچه که ما واقعاً با آهنگ کلونی به پایان می‌رسانیم، واقعاً یک تیز بعدی است که باعث می‌شود فلش شبیه یک راه‌اندازی مجدد اسلایدر باشد و بری باید از بعد به بعد بپرد به این امید که پرش بعدی او را به خانه بازگرداند. صادقانه بگویم، این یک ایده عالی برای فیلمی است که می تواند پیامدهای بزرگی برای آینده دنیای توسعه یافته DC داشته باشد.

این به نوعی نقطه عطف فیلم The Flash است: این فیلم به خودی خود چیزی را در مورد بزرگترین فرنچایز دی سی به جز ارائه چارچوبی که به فیلم های آینده اجازه می دهد تا در صورت تمایل استودیو، وضعیت موجود را به شدت تغییر دهند، تغییر نمی دهد. شبیه لوکی مارول نیست، جایی که معرفی چندجهانی خود یک حادثه تحریک‌کننده برای داستان بزرگ‌تر کانگ فاتح بود. از سوی دیگر، فلش فقط در حال تنظیم همه چیز است تا استودیوهای جدید دی سی بتوانند بعداً هر خط داستانی بزرگ جدیدی را که می خواهند شروع کنند. درها را به روی بسیاری از مسیرهای بالقوه جدید باز می کند، اما منتظر می ماند تا شخص دیگری تصمیم بگیرد که کدام یک را انتخاب کنیم.

بخوانید  ریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی فرایند ساخت قرار دارد

در عین حال، آنها نمی‌خواهند که شما از این همه عرق کنید، این همان چیزی است که در صحنه پس از ساخت فیلم آکوامن به آن پرداخته می‌شود. در این صحنه، بری به آرتور می‌گوید که با وجود اینکه با تمام این بتمن‌های مختلف آشنا شده است، اما هر آکوامن دقیقاً یکسان است. فقط برای اینکه بدانید وقتی Aquaman and the Lost Kingdom اواخر امسال منتشر می‌شود، لازم نیست نگران این باشید که در چه دنیایی قرار گرفته است – به هر حال همینطور است!

عرق نکردن همه چیز احتمالاً بهترین ایده برای همه ما است، زیرا برای روسای جدید استودیو دی سی، جیمز گان و پیتر سافران، خیلی زود است که برنامه های کلی خود را به گونه ای اجرا کنند که ما بتوانیم آن را ببینیم – همه فیلم های DC که امسال عرضه می شود. قبل از اینکه این دو مسئولیت را بر عهده بگیرند در حال تولید بود. بنابراین، قبل از اینکه ایده ای در مورد آنچه واقعاً در دنیای DC می گذرد به دست آوریم، کمی صبر خواهیم کرد. شاید تا زمانی که شایعه شده است که فیلم بتمن تحت مراقبت اندی موشیتی کارگردان The Flash است.

داستان کمیک که این فیلم بر اساس آن ساخته خواهد شد، شجاع و جسور، پسر بروس وین، دامیان، در نقش رابین و وارث نقش بتمن است. اگر قرار باشد کلونی در نقش بروس فراتر از این فیلم کوتاه باقی بماند، این یک داستان سینمایی قابل قبول برای او است که می تواند ما را با دامیان وین به عنوان فرنچایز اصلی دی سی، بتمن، باقی بگذارد. و از این نظر، این فیلم بتمن می‌تواند دنباله‌ای مستقیم برای فلش باشد، و همچنین بازنشانی فرنچایزی است که ما فکر می‌کردیم The Flash قرار است باشد.

اما قطعات متحرک بسیار زیادی وجود دارد و ما هنوز در مورد هیچ یک از آنها اطلاعات کافی نداریم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر