بازیکنان Helldivers 2 بالاخره قفل موشک انداز Airburst را باز کردند

اخیرا، استودیوی بازی سازی Arrowhead، توسعه دهنده Helldivers 2، به بازیکنان خود یک انتخاب عمده داده است: آزاد کردن سیاره پنتا و باز کردن قفل موشک انداز Airburst یا نجات Choohe برای به دست آوردن مین های ضد تانک. جامعه صحبت کرد و تصمیم گرفت که پنتا را نجات دهد تا قفل ترفند Airburst بمباران فرش برای زرادخانه Super Earth را باز کند.

در پستی در X/Twitter، حساب Helldivers 2 گفت که قربانیان Choohe “کارت تسلیت و سبدهای سیب زمینی” را به عنوان یادبود دریافت خواهند کرد. علیرغم نام آن، برخی از بازیکنان احساس می‌کنند که این اسلحه اگر به سمت انبوهی از اهداف زمینی شلیک کنید، به ویژه از زمین‌های بالاتر، بهترین عملکرد را دارد. با این حال، شما قطعاً نباید از نزدیک از آن استفاده کنید، یا اگر متحدین در نزدیکی شما هستند، زیرا تقریباً به طور قطع منجر به مرگ حداقل یک بازیکن خواهید شد. همانطور که هر طرفدار Helldivers 2 می داند، آتش دوستانه قطعا یک خطر است.

در حال پخش: Helldivers 2 بزرگترین تغییرات را به روز می کند

Helldivers 2 همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Steam است و به طور مداوم با صدها هزار بازیکن همزمان در بین 10 بازی برتر جدول Steam قرار می‌گیرد. در یک پرسش و پاسخ اخیر در رسانه های اجتماعی، Arrowhead گفت که این بازی می تواند در آینده شامل کراس اوورهایی با سایر بازی ها و فرنچایزهای رسانه ای شود، اما به شرطی که آنها “منطقی” داشته باشند. مدیر انجمن Twinbeard به طور خاص اظهار داشت که این بازی به طور خاص دارای شمشیرهای نوری میکی ماوس یا جنگ ستارگان نخواهد بود، بنابراین اگر به آنها امیدوار بودید، برای اخبار بد متاسفم.

بخوانید  نقد سریال خاندان اژدها (فصل اول) | قسمت چهارم

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر