نمایش قهرمانان و مبارزات در تریلر بازی Octopath Traveler 2

Octopath Traveler 2 دنباله ای بر اولین نسخه از این سری است که دارای 8 شخصیت جدید با داستان های منحصر به فرد و مهارت های ویژه Path Action است. در این بازی نقش آفرینی می توانید شخصیت های خارج از کنترل را سرقت کنید، آنها را بخوابانید و کارهای زیادی انجام دهید. در طول مبارزات، هر قهرمان یک شغل جانبی دارد که علاوه بر شغل اصلی، مهارت های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

Octopath Traveler 2 در تاریخ 5 فوریه (24 فوریه) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. طرفداران می توانند قبل از خرید بازی به نسخه آزمایشی 3 ساعته دسترسی داشته باشند که امکان بازی با هر 8 شخصیت بازی در قسمت Prologue را فراهم می کند. پیشرفت از نسخه ی نمایشی رایگان به نسخه اصلی بازی منتقل می شود تا بازیکنان بتوانند بدون نگرانی به ماجراجویی خود ادامه دهند.

Square Enix تریلر جدیدی از Octopath Traveler 2 برای پیش نمایش مبارزات، قهرمانان و مهارت های Path Action منتشر کرده است.

دانلود فیلم آپارات

Octopath Traveler 2 از اسکوئر انیکس پیش از اکران این هفته، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. با این حال، در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه می شویم که اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این بازی نقش آفرینی منتشر کرده است تا تمامی اطلاعات لازم را در اختیار بازیکنان جدید و طرفداران این سری قرار دهد.

یادگیری مهارت های هر شغل، مهارت های کمکی را باز می کند که به طور خودکار در نبردها فعال می شوند. البته سبک هنری چشم نواز HD-2D نسخه اول دست نخورده باقی مانده و بهتر از همیشه به نظر می رسد.

بخوانید  اضافه شدن Deathloop و چند بازی دیگر به سرویس Xbox Game Pass