رده بندی سنی بازی فوتبال جدید لگو در کره جنوبی به نام LEGO 2K Goooal

طبق اطلاعاتی که در گذشته به بیرون درز کرده بود، 2K در حال توسعه یک بازی فوتبال در لگو است که به استودیوی بریتانیایی Sumo Digital سپرده شده است. اکنون رسانه های Gematsu گزارش داده اند که بر اساس اطلاعات ثبت شده توسط کمیته طبقه بندی و مدیریت بازی های کره جنوبی، بازی فوتبال LEGO 2K Goooal بر اساس سن رتبه بندی شده است. با توجه به اطلاعات لو رفته قبلی و نام بازی LEGO 2K Goooal که به یک اثر ورزشی با موضوع لگو اشاره دارد، به نظر می رسد رونمایی از آن در آینده ای نزدیک انجام شود.

طبق گزارش رسانه ها، بازی LEGO 2K Goooal که هنوز معرفی نشده است توسط سازمان کره جنوبی رتبه بندی سنی گرفته است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا با ایده یک بازی فوتبال بر اساس لگو موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در فوریه سال گذشته، چندین افشاگر ادعا کردند که 2K یک قرارداد چند ساله و چند پروژه ای با LEGO امضا کرده است تا چندین مجموعه ورزشی با مجوز لگو را توسعه دهد. کمی بعد، افشاگران گزارش دادند که 2K چندین بازی ورزشی لگو از جمله LEGO 2K Drive در دست تولید دارد. بعداً این بازی معرفی شد و در اردیبهشت امسال برای گیمرها در دسترس قرار گرفت. حالا به نظر می رسد که طرفداران دنیای لگو باید منتظر معرفی و شاید عرضه زودهنگام بازی بعدی باشند.

اواخر سال گذشته، تصاویری از یک مینی فیگور جدید لگو در فضای مجازی منتشر شد که این شخصیت را نشان می‌دهد که لباس باشگاه بارسلونا و ماسک کوسه بنفش را بر تن دارد. در آن زمان، گزارش ها ادعا کردند که این تصویر مربوط به بازی فوتبال جدید Sumo Digital است. در هر صورت برای رونمایی رسمی از این بازی باید منتظر 2K باشیم.

بخوانید  پشتیبانی مدیرعامل Take-Two از خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت
تحریریه مجله بازی یک گیمر