موفقیت عظیم Fallout همچنان ادامه دارد

Fallout با رسیدن به 65 میلیون بیننده در 16 روز دومین برنامه پرطرفدار در Amazon Prime Video شد.

سری Fallout برای Amazon Prime Video موفقیت آمیز بوده است. در حالی که این موفقیت منجر به افزایش فروش و تعداد کاربران بازی های Bethesda Fallout شد. این سریال در هفته اول پخش خود بیش از 5 میلیون بیننده داشت و در مجموع بیش از 2.5 میلیارد ساعت تماشا شد. حال در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که این اقتباس پرطرفدار تلویزیونی، رکورد جدیدی را از نظر بیننده ثبت کرده است.

سریال Fallout در 16 روز اول پخش خود بیش از 65 میلیون بیننده داشت. همانطور که Deadline گزارش داد، Fallout با رسیدن به این تعداد بیننده در یک بازه زمانی 16 روزه، پس از The Lord of the Rings: The Rings of Power، به دومین سریال محبوب آمازون پرایم تبدیل شد. فصل دوم سریال ارباب حلقه ها در زمان نامعلومی در سال 2024 برای طرفداران عرضه می شود.

Fallout به پربیننده ترین برنامه آمازون پرایم در بین افراد 18 تا 34 ساله در 16 روز تبدیل شد. این اقتباس تلویزیونی توجه بسیاری از بینندگان در انگلستان، فرانسه و برزیل را به خود جلب کرد و 60 درصد از بینندگان خارج از ایالات متحده برای تماشای Fallout آمدند. یک هفته پس از پخش این سریال، آمازون اعلام کرد که برای تولید فصل دوم چراغ سبز نشان داده است. با این حال، نباید انتظار داشته باشیم که این نمایش به این زودی ها بازگردد.

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد و بررسی بازی Stellar Blade. به طور انحصاری در پلی استیشن 5 جنجالی