بازسازی مکس پین به زودی وارد تولید اصلی خواهد شد

Remedy Entertainment جزئیات جدیدی از پیشرفت پروژه های خود را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

Remedy Entertainment در آخرین گزارش مالی سه ماهه خود، مرحله توسعه هر یک از پروژه های جاری خود را اعلام کرد. نسخه جدید Max Payne 1 و 2 تا سه ماهه دوم سال 2024 وارد فاز اصلی تولید خواهد شد. بنابراین سرعت توسعه تا پایان تابستان سال جاری افزایش خواهد یافت. با این حال نباید منتظر انتشار بازی به این زودی باشیم. در گذشته Remedy اعلام کرده بود که بودجه این بازی برابر با بودجه Alan Wake 2 خواهد بود.

سال گذشته اسپین آف Control با کد Condor وارد مرحله پیش تولید شد و اکنون Remedy تایید کرده است که بازی Co-op وارد مرحله توسعه هسته ای شده است که آخرین مرحله تولید قبل از انتشار خواهد بود. این بازی که احتمالا با نام FBC: Firebreak منتشر خواهد شد، یک سرویس لایو اکشن است. در نتیجه، سازندگان پس از انتشار بازی به کار روی آن ادامه خواهند داد. این بازی با استفاده از موتور بازی سازی Northlight استودیوی Remedy طراحی شده است.

Game Control 2 نیز قبل از ژوئیه 2024 وارد پیش تولید خواهد شد. در ابتدای سال جاری، Remedy Studio فرنچایز Control Collection را از 505 Games خریداری کرد. این بازی در مراحل پایانی اثبات مفهوم است. در نهایت یک بازی دیگر با اسم رمز Kestrel داریم که قبل از راه اندازی مجدد با کد Vanguard در حال تولید بود. رمدی می گوید که تیم توسعه در حال حاضر روی «بهینه سازی ساختار کلی» بازی در مرحله اثبات مفهوم کار می کند.

بخوانید  در بیانیه جدید سونی به عرضه PS6 پس از سال 2027 اشاره شده است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر