در بیانیه جدید سونی به عرضه PS6 پس از سال 2027 اشاره شده است

در بیانیه جدید سونی در خصوص خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، به عرضه کنسول پلی استیشن 6 پس از پایان سال 2027 اشاره شده است.

سونی در آخرین بیانیه خود در مورد تصاحب احتمالی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، رسما برنامه ساخت کنسول پلی استیشن 6 را تایید کرد. البته با توجه به محبوبیت اکوسیستم پلی استیشن، این تایید جای تعجب ندارد.

کنسول PS5

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جزئیات بیشتر در آخرین اظهارات سونی به رگولاتور بریتانیا فاش شده است که در آن سونی اشتراک‌های عقب افتاده جدید Xbox Game Pass، تمایل مایکروسافت برای تبدیل پلی‌استیشن به نینتندو، افزایش هزینه‌ها برای بازیکنان و بدترین شرایط را برای توسعه‌دهندگان بازی مقصر می‌داند. او به اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت اشاره کرد.

این اظهارات سونی به این معنی است که نسل بعدی کنسول پلی استیشن احتمالاً پس از پایان سال 2027 عرضه می شود و همچنین نشان می دهد که سونی مانند هر دو نسل قبلی به چرخه عمر 7 تا 8 ساله برای پلی استیشن 5 امیدوار است. . .

اگرچه سونی طبیعتا تاریخ عرضه رسمی این کنسول نسل دهم را در این بیانیه خبری اعلام نکرده است، اما به زمان تقریبی آن اشاره کرده است. سونی در بیانیه جدید خود توضیح داد که مایکروسافت در پروپوزال خود اعلام کرده است که سری Call of Duty تا سال 2027 بر روی پلتفرم پلی استیشن عرضه خواهد شد.به گفته سونی، این امر مانع از عرضه نسخه های بعدی Callaf Duty بر روی نسل بعدی کنسول های پلی استیشن می شود. . .

بخوانید  هاوارد اسکات وارشاو، افسانه آتاری، «تاریخچه» کمپانی را در تریلر Pixel Ripped 1978 به یاد می آورد.

سونی در بیانیه ای اعلام کرد: زمانی که Sony Interactive Entertainment کنسول پلی استیشن نسل بعدی خود را عرضه کند، دسترسی به سری Call of Duty و سایر بازی های Activision را از دست خواهد داد. این امر کنسول نسل بعدی را در برابر تغییرات مصرف آسیب پذیر می کند و متعاقباً رقابت پذیری آن را کاهش می دهد.