تاد هاوارد درباره Fallout: New Vegas و تاثیر آن بر سریال تلویزیونی صحبت می کند

از آنجایی که Fallout موج جدیدی از علاقه را به لطف مجموعه تلویزیونی اخیر Amazon Prime Video Fallout می بیند، تاد هاوارد در کل فرنچایز را بازتاب داده است. در مصاحبه اخیر، هاوارد افکار خود را در مورد Fallout: New Vegas که توسط Obsidian توسعه داده شده است، توضیح داد و توضیح داد که چگونه ممکن است در فصل آینده این برنامه تلویزیونی منعکس شود.

هاوارد در طی مصاحبه‌ای که پخش زنده با Kinda Funny Games پخش می‌شد، توضیح داد که فکر می‌کند Obsidian “کار فوق‌العاده‌ای با New Vegas انجام داده است.” هاوارد در پاسخ به شایعاتی مبنی بر اینکه او از نیو وگاس، ابسیدین متنفر است و می‌خواهد اتفاقات بازی را بازخوانی کند، گفت: «ما در حال دیدن برخی از آن‌ها هستیم و به همه می‌گویم، این یک بازی است که ما منتشر کردیم، اینطور نیست. فرگوس، که ابسیدین را اداره می کند، کاملاً یکی از افراد مورد علاقه من در صنعت بازی است.”

وقتی از هاوارد پرسیده شد که آیا Obsidian و Bethesda اکنون که هر دو متعلق به مایکروسافت هستند، احتمالاً دوباره با یکدیگر همکاری خواهند کرد، هاوارد پاسخ داد: “بدیهی است که من نمی توانم در مورد چیزهایی صحبت کنم که در آینده با این فرنچایز انجام خواهیم داد، اما New Vegas بسیار مناسب است. بازی مهم کشوری برای ما و هوادارانمان، فکر می کنیم آنها کار باورنکردنی انجام دادند.”

هاوارد پس از اینکه قبلاً مجبور شد توضیح دهد که این مجموعه در واقع رویدادهای نیو وگاس را دنبال نمی کند، بیشتر در مورد تأثیر بازی بر این سری صحبت کرد. “در عوض، این مجموعه بر اساس رویدادهای (نیو وگاس) ساخته شده است. فصل دوم بخشی از نیو وگاس را نشان می دهد و ما مطمئن هستیم که رویدادهای کلیدی آن بازی و محتوای آن را حفظ می کنیم.”

بخوانید  تاریخ انتشار DLC Xenoblade Chronicles 3 Wave 4 با دو Amiibo جدید اعلام شد

“بدیهی است که مقابله با آن دشوار است، وقتی به منطقه ای باز می گردید که یک بازی پایان های متعددی داشت، می دانید؟ ما در آنجا پاسخ هایی داریم، اما… تقدیس کردن یا گفتن “دقیقاً همین است” دشوار است. چگونه آن بازی به پایان رسید، و بنابراین هر زمان که می‌توانیم، دوست دارم از آن اجتناب کنیم. “هر چیزی را که اتفاق افتاده رد نکنید. مراقب باشید در مورد آنچه اتفاق افتاده است مشخص باشید. ما می خواهیم این بازی و آنچه بازیکنان انجام دادند واقعیت و حقیقت آنها باشد.”

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر