تاریخ انتشار DLC Xenoblade Chronicles 3 Wave 4 با دو Amiibo جدید اعلام شد


Shulk و Rex، قهرمانان قبلی سری Xenoblade Chronicles، دوباره در DLC جدید برای Xenoblade Chronicles 3 ظاهر خواهند شد. نینتندو اعلام کرده است که چهارمین و آخرین موج محتوای انحصاری Switch – به نام Future Redeemed – در 25 آوریل خواهد آمد.

خط داستانی جدید در واقع قبل از Xenoblade Chronicles 3 اتفاق می‌افتد. نینتندو می‌گوید Future Redeemed سه عنوان شماره‌دار سری RPG را به هم پیوند می‌دهد، بنابراین Shalk و Rex ظاهر می‌شوند. با این حال، به خاطر داشته باشید که آنها متفاوت به نظر می رسند، زیرا Shulk دارای موهای بلندتری است و به نظر می رسد متعلق به کلاس Defender باشد. این DLC همچنین دارای مکانیک نبرد Unity Combo جدید است که دو شخصیت با هم متحد می شوند تا یک حمله را آغاز کنند.

در حال پخش: تریلر رسمی Xenoblade Chronicles 3 Future Redeemed

در کنار DLC Wave 4، نینتندو اخبار Amiibo را برای سری RPG نیز فاش کرد. برای شروع، دو بسته Pyra و Mythra در 21 جولای منتشر می شود. اسکن مینیاتورها برای Xenoblade Chronicles 3 قفل پوست شمشیر را برای نوح باز می کند، اگرچه اشاره شده است که در آینده نیز در بازی قابل دستیابی خواهند بود.

دو بسته Pyra و Mythra amiibo
دو بسته Pyra و Mythra amiibo

نوح و میو از Xenoblade Chronicles 3 نیز در آینده Amiibo خود را خواهند داشت. هیچ جزئیات دیگری در حال حاضر توسط نینتندو فاش نشده است.

Xenoblade Chronicles 3 سومین موج DLC خود را در ماه فوریه دریافت کرد. این محتوا قهرمان جدیدی به نام ماشا را به RPG و همچنین مبارزات چالشی سرکش معرفی کرد. مانند Future Redeemed، بخشی از مجوز 30 دلاری برای توسعه بازی است.

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot’s Xenoblade Chronicles 3 را بررسی کنید. همچنین به عنوان یکی از بهترین بازی های RPG توسط متاکریتیک برای سال 2022 معرفی شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.